آریا بانو
استایل پاییزی شیک و کم خرج
چهارشنبه 15 آبان 1398 - 22:31:55
آریا بانو - مجله قرمز / راه شیک پوشی در فصل پاییز چیست؟ برای ارتقای استایل پاییزی کدام لباس‌ها و اکسسوری‌ها مناسب‌تر هستند؟ واقعیت این است که شیک پوش شدن در فصل پاییز کار دشواری نیست و به هزینه‌های گزاف و خرید لباس‌های متعدد و گران قیمت نیازی ندارد. شما می‌توانید با چند ترفند و نکته خاص و خرید لباس‌های مناسب به ارتقای استایل پاییزی خود کمک کنید و در فصل پاییز هم شیک پوش و خوش لباس باشید. اگر در آستانه برنامه ریزی برای استایل پاییزی و زمستانی خود هستید و دچار سردرگمی شده‌اید نگران نباشید ما در این مقاله چند نکته و روش متفاوت را برای ارتقای استایل پاییزی به شما آموزش خواهیم داد که با رعایت آن‌ها می‌توانید با کمترین هزینه استایلی شیک و زیبا داشته باشید.
راه‌های مختلفی برای ارتقای استایل پاییزی وجود دارد مثلا شما می‌توانید لباس‌های گران قیمت بخرید و استایلی شیک و گران برای خودتان بسازید. اما این کار با داشتن یک بودجه محدود امکان پذیر نیست در حالی که لباس‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول محدودیت کمتری برای انتخاب دارند و استایلی متنوع‌تر برای شما می‌سازند. نکاتی که در ادامه این مقاله بیان می‌شوند تنها برای ارتقای استایل پاییزی شما هستند و لزومی ندارد که شما بخواهید تمامی این لباس‌ها را برای یک فصل تهیه کنید، بلکه شما با در نظر گرفتن استایل شخصی و سبک لباس پوشیدن می‌توانید دو یا سه عدد از این لباس‌ها را انتخاب کرده و استایل پاییزی شیک خود را با آن‌ها بسازید.
یک کت خز مصنوعی تهیه کنید: کت‌های خز مصنوعی چند فصلی است که مد و محبوب هستند و اگر به دنبال یک استایل شیک و زیبا برای فصل پاییز و زمستان هستید به یکی از این کت‌ها در رنگ مناسب و طرح ساده نیاز خواهید داشت.
یک ژاکت بافتنی پاستل می‌تواند به ارتقای استایل پاییزی کمک کند: اگرچه رنگ‌های پاستل بیشتر یادآور بهار هستند اما از آن‌ها می‌توان در استایل پاییزی هم استفاده کرد. مثلا یک ژاکت بافتنی زیر پالتو و کت‌های پاییزی بهترین گزینه برای ارتقای استایل پاییزی است.
به پوشیدن مانتوهای تابستانی ادامه دهید: اگرچه فصل پاییز هم مانتوهای خاص خود را دارد اما مانتوهای تابستانی را می‌توان در فصل پاییز هم مورد استفاده قرار داد به خصوص زمانی که می‌خواهید استایلی مجلسی و سطح بالا داشته باشید و به چشم بیایید.
یک ژاکت یا نیم پالتوی پشمی تهیه کنید: ژاکت دکمه دار یا نیم پالتوی پشمی بهترین گزینه برای شیک‌تر کردن استایل پاییزی است چون بافتی متفاوت و جذاب دارد مخصوصا اگر با لباس‌های همرنگ خود نیز ترکیب شود و یک استایل تکرنگ زیبا بسازد.
یک پالتوی بدون آستین یا جلیقه بلند بخرید: برای روزهایی که هوا هنوز چندان سرد نشده است یک پالتوی بدون آستین یا جلیقه بلند دکمه دار بهترین گزینه برای ارتقای استایل پاییزی است چون تطبیق پذیری زیادی دارد و می‌توان آن را روی بلوزهای زمستانی پوشید.
روی آستین لباس‌ها تاکید کنید: لباس‌های پاییزی و زمستانی معمولا آستین‌های بلندی دارند و همین مساله فرصت تاکید روی آستین‌ها را به وجود می‌آورد. شما می‌توانید آستین‌های لباس‌های پاییزی خود را در مدل‌های متنوع و جدید انتخاب کنید و استایل جدید خود را ارتقاء دهید.
استفاده از کمربند را نیز فراموش نکنید: با سرد شدن هوا لباس‌ها حجیم‌تر می‌شوند و این حجم ممکن است اندام شما را درون خود مخفی کند. در این شرایط استفاده از کمربند با مشخص کردن خطوط اندام به جذاب‌تر شدن استایل پاییزی شما کمک خواهد کرد.
از شلوار مخمل استفاده کنید: مخمل جزو پارچه‌های ضخیمی است که زیبایی خاصی دارد و گران‌تر و شیک‌تر از پارچه‌های دیگر به نظر می‌رسد. یک شلوار مخمل با نواردوزی می‌تواند بخشی از استایل پاییزی شما باشد که حتی برای مهمانی‌ها هم قابل استفاده است.
یک کاپشن پفی کوتاه تهیه کنید: برای روزهایی که هوا سرد می‌شود شما به یک پوشش ضخیم مثل کاپشن پفی نیاز دارید. این کاپشن‌ها تطبیق پذیری خوبی دارند و شما می‌توانید از آن‌ها همراه با همه لباس‌ها استفاده کنید و اندام خود را زیباتر و متناسب‌تر نشان دهید.
لباس‌های گلدار تیره بپوشید: رنگ‌های تیره در فصل‌های سرد کاربرد بیشتری دارد اما این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید از طرح و رنگ در استایل خود استفاده کنید. مثلا یک لباس با طرح‌های گلدار روی زمینه تیره با سایر لباس‌های پاییزی شما کاملا هماهنگ شده و استایلی متفاوت برای شا خواهد ساخت.
ژاکت موتورسواری هم گزینه مناسبی است: یک ژاکت موتورسواری چه از جنس چرم باشد و چه از جنس جیر، استایلی خاص و سطح بالا دارد و زمانی که می‌خواهید شیک و جذاب دیده شوید و در عین حال گرم و راحت باشید بهترین انتخاب خواهد بود.
یک ژاکت راه راه رنگی تهیه کنید: در دهه 70 میلادی ژاکت‌های بافتنی رنگارنگ مد روز شدند حال دوباره این مدل‌ها به دنیای مد بازگشته‌اند و اگر به آن‌ها علاقمند هستید می‌توانید با پوشیدن یک ژاکت بافتنی راه راه به استایل خود رنگ و روح تازه‌ای بدهید.
پانچو و شال پتویی می‌تواند به ارتقای استایل پاییزی کمک کند: پانچو و شال پتویی جزو لباس‌هایی است که همه حتی کسانی که اندام چاقی دارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید زیر این پانچوها بلوز زمستانی بپوشید و همراه با آن از شلوارهای ضخیم مناسب با پوتین استفاده کنید.
پالتو و مانتوی میدی را با بوت بلند بپوشید: اگر بوت بلندی دارید که در پوشیدن آن دچار تردید هستید می‌توانید از یک پالتو یا مانتوی میدی استفاده کنید. با این کار پوشش شما برای فصل پاییز کامل شده و استایل شما به روزتر و جذاب‌تر خواهد شد.
لگینگ براق هم می‌تواند به ارتقای استایل پاییزی کمک کند: لگینگ‌های چرم، اکلیلی و … که بافت براقی دارند بهترین انتخاب برای فصل پاییز هستند چون زیبایی آن‌ها در حد استایل مجلسی و راحتی آن‌ها در حد استایل روزمره و خانگی است.
یک پالتوی شتری بخرید: رنگ شتری جزو رنگ‌هایی است که تطبیق پذیری زیادی دارد و به همه می‌آید اما یک پالتو یا بارانی شتری جزو کلاسیک‌ترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز است و اگر می‌خواهید لباس‌های شما گران به نظر برسد حتما سراغ این رنگ بروید.
رنگ زرد قناری را فراموش نکنید: اگرچه معمولا گفته می‌شود فصل پاییز فصل رنگ‌های تیره و خنثی است اما رنگ زرد قناری جزو رنگ‌هایی است که زیبایی آن در استایل پاییزی شما غافلگیرکننده خواهد بود. پس بهتر است جسارت به خرج دهید و یکی دو اکسسوری یا لباس را در این رنگ تهیه کنید.
شلوار می‌تواند بهترین وسیله برای ارتقای استایل پاییزی باشد: شلوار جزو لباس‌هایی است که اهمیت آن در استایل زنانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد اما یک شلوار زیبا مثل یک شلوار طرح‌دار یا بافت دار، می‌تواند نقطه کانونی استایل شما باشد و به سادگی آن را ارتقاء دهد.
یک پالتو با طرح‌های ترکیبی هم گزینه مناسبی است: وقتی همه لباس‌ها و اکسسوری‌های شما ساده است یک پالتو با طرح‌های ترکیبی و جذاب می‌تواند به تنهایی بار زیبایی استایل شما را به دوش بکشد. استفاده از طرح‌های پلنگی، هندسی و … در این مورد می‌تواند کمک کننده باشد.
یک بوت زمستانی تهیه کنید: اگرچه بوت‌های پاییزی زنانه زیبایی خاصی دارند اما یک بوت زمستانی بنددار هم در نوع خود زیبا، راحت و تطبیق پذیر است و اگر می‌خواهید استایل جذاب و اسپورتی برای پاییز داشته باشی بهترین گزینه برای شما است.
یک کت اورسایز همان چیزی است که لازم دارید: اگر می‌خواهید استایلی جدی و رسمی داشته باشید یک کت اورسایز زنانه بهترین گزینه برای شما است. این کت را می‌توانید روی مانتوهای رسمی و سایر لباس‌های پاییزی بپوشید و استایل خود را بسازید.
طرح بوهمیایی را فراموش نکنید: لباس‌های پاییزی لزوما نباید ساده باشند بلکه می‌توان از طرح‌های زیبا و حتی شلوغ مثل طرح‌های بوهمیایی هم برای ارتقای استایل پاییزی استفاده کرده و زیبایی آن را چندین برابر کرد.
زیر پالتو، یقه اسکی بپوشید: یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارتقای استایل پاییزی پوشیدن بلوز یقه اسکی زیر پالتو است. این کار نه تنها پوشش و گرمی استایل شما را بیشتر می‌کند بلکه حالتی شیک و سطح بالا هم به آن می‌دهد که با هیچ شالگردن و اکسسوری دیگری تامین نمی‌شود.
به لباس‌های چهارخانه آری بگویید: در حال حاضر لباس‌های چهارخانه بسیار محبوب و مد روز هستند و فصل پاییز بهترین زمان برای پوشیدن این لباس‌ها است. بنابراین یک کت یا پالتوی چهارخانه در رنگبندی دلخواه همان چیزی است که برای ارتقای استایل پاییزی خود نیاز دارید.
از رنگ‌ها نهراسید: همان طور که گفتیم فصل پاییز محدود به رنگ‌های تیره نیست و شما می‌توانید از رنگ‌های شاد و روشن هم در لباس‌های پاییزی خود استفاده کنید. حتی می‌توانید پا را از این هم فراتر نهاده و رنگ‌های شاد و روشن را با هم امتحان کنید مثل یک جفت بوت قرمز همراه با شلوار جین آبی روشن.

http://www.banounews.ir/fa/News/223952/استایل-پاییزی-شیک-و-کم-خرج
بستن   چاپ