آریا بانو
طنز/ بعد از رونالدو همه ایرانی‌اند!
دوشنبه 13 آبان 1398 - 17:15:33
آریا بانو - روزنامه شهروند / چند روز پیش در خبرها آمده بود که در بین تمام افراد مرتبط با ورزش، کریستین رونالدو بیشترین درآمد را در اینستاگرام دارد. او فقط در 2 ماه گذشته 43 میلیون یورو در صفحه‌اش درآمد داشته. در این خبر نیامده بود که نفرات بعدی چه کسانی هستند. ولی ما زحمت کشیدیم و نفرات بعدی را پیدا کردیم.
دوم: برزو گوزن: برزو یک بدنساز ایرانی است. او به تازگی معجونی از سیب‌زمینی، هویج، تخم‌مرغ، روغن دنبه، چربی‌های غیرقابل مصرف گوسفند و سنگدون خروس اختراع کرده. برزو روزانه با فروش این معجون پابه‌پای رونالدو دارد کسب درآمد می‌کند و هی اسکرین‌شات شاگردهایش را می‌گذارد که دارند از او تشکر می‌کنند.
سه: جواد مامان‌دوز: جواد یک کارگاه تولید شورت و پیراهن ورزشی سمت مولوی دارد. جوری برای‌تان پیراهن رئال مادرید و بارسلونا را می‌زند که خود نایک و آدیداس هم دهان‌شان قاعده چهارراه مولوی باز می‌ماند. یک پیج هم در اینستاگرام دارد که لباس‌های تیم‌های مختلف را با امضای اختصاصی بازیکن‌ها در آن می‌فروشد. ناگفته نماند که جعل امضا را طی چندماهی که به‌خاطر چک برگشتی زندان بوده به‌خوبی یاد گرفته.
چهار: بدل مسی: درست است که ایشان مسی نیست اما مسی را خیلی دوست دارد. ایشان از طریق این شباهت به سودهای کلان مادی و معنوی رسیده. اگر از ایشان سوال کنید شغلت چیه و از کجا میاری می‌خوری، خواهد گفت: «شغلم که مسی بودنه و از رنگ کردن ریشم و شونه کردن موهام به سبک لیونل درمیارم و می‌خورم.»
پنج: عرشیا تپل از تهران: عرشیا با احتساب دوران جنینی‌اش، کلا هفده سال دارد. او به‌صورت همزمان صاحب بزرگترین فن‌پیج‌های هواداری استقلال و پرسپولیس است. بازیکن‌ها اگر دل‌شان نمی‌خواهد توی استادیوم دچار توهین زدگی بشوند، باید دم «عرشیا تپل» را حسابی ببینند. این تازه جدا از پست‌هایی است که در آن‌ها «عرشیا تپل» سایت‌های شرط‌بندی و مدارس فوتبال را تبلیغ می‌کند و پول های کلانی به جیب می‌زند.
شهاب نبوی‌

http://www.banounews.ir/fa/News/222982/طنز--بعد-از-رونالدو-همه-ایرانی‌اند!
بستن   چاپ