آریا بانو
شرایط عجیب مارال ترکمان؛
تیم فوتبال زیر 23 سال یا تیم ملی فوتسال؟مساله این است
دوشنبه 13 آبان 1398 - 16:25:56
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم فوتبال زیر 23 ایران درباره شرایط خاص مارال ترکمان صحبت کرد و گفت به زودی راجع به آینده این بازیکن تصمیم‌گیری خواهد شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ایران اظهار داشت: مارال ترکمان بازیکن تیم ملی فوتبال از رده نوجوانان و جوانان سال‌هاست که در مقاطع مختلف مسابقات رسمی آسیایی شرکت کرده و تجربه خوبی را در فوتبال به دست آورده است.
وی ادامه داد: با این حال این بازیکن در نیم فصل اخیر به عنوان بازیکن تیم فوتسال برای تیم سایپا تهران بازی کرده و برای اولین بار به اردوی انتخابی فوتسال هم دعوت شده است. قبل از دعوت بازیکنان، با وی برای حضور در اردو تماس گرفتیم و وی نیز اعلام آمادگی کرد. همچنین اعلام کرد با خانواده‌ام صحبت می‌کنم و بعد متوجه شدیم که خانم یاری هم مارال ترکمان را به اردوی انتخابی فوتسال دعوت کرده است.
آز مون ادامه داد: در عین حال با توجه به نزدیکی مسابقات کافا و اهمیت موضوع و اینکه این بازیکن سال‌هاست که عضو تیم ملی فوتبال بوده است با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در مورد آینده این بازیکن بهترین تصمیم خواهیم گرفت تا لطمه‌ای به پیشرفت و استعداد این بازیکن خوب و برجسته نخورد.
وی در پایان گفت: در هر صورت بازیکنانی که از رده‌های سنی آموزش می‌بینند، بسیار فنی و با تجربه بالای بین‌المللی هستند و سرمایه‌های ایران محسوب می‌شوند و هر جا بتوانند باید به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/222967/تیم-فوتبال-زیر-23-سال-یا-تیم-ملی-فوتسال؟مساله-این-است
بستن   چاپ