آریا بانو
جدیدترین ترفندهای آرایشی برای خانم های میانسال
دوشنبه 13 آبان 1398 - 12:39:14
آریا بانو - منودلیار / در این مقاله می خواهیم بهترین ترفند های آرایشی را برای خانم های میانسال با هم بررسی کنیم. این ترفند های زیبایی جدید ترین تکنیک هایی هستند که توسط آرایشگران حرفه ای ارائه و پیشنهاد شده اند.
همه ما می دانیم که آرایش چقدر قدرت تغییر چهره را دارد گاهی می تواند تو را تبدیل به بک ادم دیگر کند، گاهی چند سال جوان تر شوی و گاهی هم بشوی نسخه بهتر همانی که هستی بدون هیچ تغییر عجیب و غریبی فقط نواقص و قسمت هایی را که دوست نداری روتوش شود. حالا سوال اینجاست که این جادوی رنگارنگ می تواند به عاملی برای جوانسازی هم تبدیل بشود؟ در این مقاله می خواهیم به تو بگوییم که حتی اگر یک مبتدی در زمینه آرایشی باشی و اما بخواهی خودت را چند سال جوانتر از آنچه که هستی نشان بدهی به راحتی می توانی با ترفند های امرزو ما به ایده آل ذهنی ات برسی. پس در ادامه مطلب همراه من باش.
از محصولات پودری و مات استفاده نکن
بله پودر ها شاید بتنوانند صورت را بپوشانند اما محصولات روغنی سن را کمتر نشان می دهند. پودر ها باعث خشک نشان دادن پوست و بی آب کردنش می شوند که در نتیجه بی طراوتی پوست را به همراه دارند. این خشکی پوست از نظر بصری باعث پیرتر نشان دادن وست می شود.
پودر بی رنگ مژه ها
بله می خواهی از پودر های صورت استفاده نکنی که صورتت پیر نشود اما این پودر ها را دور نریز. می توانی از آن ها برای ضخیم تر نشان دادن مژه هایت استفاده کنی. به این صورت که با کمک یک برس تمیز ریمل این پودر را به مژه هایت بزن و سپس از ریمل استفاده کن.
خطوط دور لب و پف دور چشم
یکی از بهترین ترفند ها برای روتوش این قسمت از صورت بدون نیاز به جراحی، استفاده از مرطوب کننده های حاوی آبرسان و کلاژن ساز هاست در واقع دلیل اصلی ایجاد این چروک ها از بین رفتن کلاژن در این نواحی هستند که می توانی هم با استفاده از روش های طبیعی و خوراکی ها و. هم با استفاده از کرم های زیبایی این کلاژن های از دست رفته را به پوستت بازگردانی. یادت باشد آرایش نمی تواند روی صورت جراحی کند.
آرایش پاک کن با روغن بچه
یکی دیگر از عوارض جانبی افزایش سن ریزش مژه ها و نازک شدن آن هاست. یکی از کار هایی که علاوه بر آسیب نزن به مژه های باقی مانده باعث تقویت آن هامی ود استفاده از روغن بچه برای پاک کردن آرایش چشم قبل از خواب است.
مژه مصنوعی
صبر کن! مژه هایی که دیگر برایت کاربرد ندارند را دور نریز. مژه مصنوعی ها خیلی راحت تر از آنچه که نشان می دهند به کار می آیند. کافیست یک سوم قسمت داخلی آن را با قیچی ببر و باقی آن را روی قسمت خارجی چشم هایت قرار بده. قدم بعدی این است که روی لبه مژه چسب مژه بزنی، آن را با کمک موچین تمیز برداری و بگذاری 5 تا 10 ثانیه بگذرد تا چسب کمی خودش را بگیرد. حالا خط مژه را منطبق بر خط رویش مژه هایت کن و با قسمت انتهای موچین کمی فشار بده.

http://www.banounews.ir/fa/News/222816/جدیدترین-ترفندهای-آرایشی-برای-خانم-های-میانسال
بستن   چاپ