آریا بانو
ترند استایل کلاسیک برای پاییز و زمستان امسال
دوشنبه 13 آبان 1398 - 12:01:05 PM
آریا بانو - منودلیار / طرفداران استایل کلاسیک یکی از معدود افرادی هستند که سلیقه و نوع استایل کردن آن ها، مورد تأیید اکثر افراد هستند و همه آن ها را خوش تیپ می دانند. استایل کلاسیک، استایل فرا زمانی است که آیتم های به کار رفته در آن، همه در عین ظرافت و زیبایی هستند و بین سادگی و شیک بودن، تعادل ویژه ای برقرار می کنند. در استایل کلاسیک، آیتم هایی مثل شلوار پارچه ای، کت شلوار، بلیزر خوش ترکیب و شومیزها خوش می درخشند. آماده ای با هم چند استایل کلاسیک مناسب و ترندی برای پاییز و زمستان 2019- 2020 را بررسی کنیم؟
یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل کلاسیک، کت شلوار است. کت شلوار تک رنگ و یکدست در سال 2019 هم ترند شد و حالا می توانی با انتخاب این سبک کت شلوار، ترندی و جذاب هم به نظر برسی. شلوار گشاد و بلند با کمربند جذاب و متفاوت و کت اورسایز، در این مدل کت شلوار جلوه بی نظیری را به وجود آورده اند و این استایل را ترندی تر کرده اند.
در این مدل هم، کت شلوار یک دست و تک رنگ که ترند سال 2019 است دیده می شود. بهترین انتخاب برای فصل پاییز و زمستان امسال، رنگ های خنثی اما گرم مثل نسکافه ای، کرم، بژ، قهوه ای و …. هستند. این مدل کت شلوار به استایل کلاسیک نزدیک تر است و در ترکیب با کفش های ترندی و سفید که امسال روی بورس بودند، ظاهری موقر را به ارمغان آورده است.
این بلیزر خوش دوخت و جذاب با اپل های سر شانه بزرگ و شلوار راسته سفید، ظاهری ساده اما کلاسیک را به وجود آورده که در ترکیب با کیف با بند کوتاه و صندل های ساده، بسیار کژوال تر شده است. می توانی در این ترکیب، به جای صندل از کفش چرمی استفاده کنی که برای فصل های سرد سال مناسب تر است.
همچنان در معرفی استایل کلاسیک، این کت شلوارها هستند که خودنمایی می کنند. این بلیزر خوش فرم در ترکیب با شلوار سفید راسته بسیار ساده و کلاسیک به نظر می رسد. در این ترکیب، آستین های کت به بالا تا زده شده اند و به استایل کلی حال و هوای تازه تری داده اند. آنچه در این استایل بیش از همه به چشم می آید، بوت پوست ماری است که کل استایل را از این رو به آن رو کرده است. طرح پوست ماری امسال با قدرت ترند است! از آن غافل نشو!
این کت نیمه بلند اورسایز با شلوار هم رنگ خود، استایل کلاسیک بسیار دوست داشتنی را رقم زده است که در ترکیب با بلوز مشکی ساده یقه گرد، به استایل کژوال نزدیک تر شده است. خوب است برای اینکه جلوه استایل را بالا تر ببری، از اکسسوری هایی مثل گردنبند هم استفاده کنی.
همانطور که می بینی تمام کت شلوارهایی که برای پاییز و زمستان امسال معرفی کردیم، رنگ هایی روشن یا خنثی دارند و به طیف گرم گرایش دارند. می توانی از این ترکیب شیری- کرمی ایده بگیری و شلوار گشاد و بلند اتو کشیده را با بلیزر نیمه بلند و شومیز دکمه دار ست کنی.
چه چیزی بهتر از رنگ خاکستری برای استایل کردن در روزهای گرفته و بارانی پاییز و زمستان؟ از یک دست کت شلوار خوش دوخت اورسایز به رنگ خاکستری- فیلی استفاده کن و بوت نوک تیز طوسی ات را با آن ست کن. این ترکیب در عین اینکه کلاسیک است، جذابیت زیادی دارد و آن به دلیل رنگ حاکستری جذاب آن است.

http://www.banounews.ir/fa/News/222800/ترند-استایل-کلاسیک-برای-پاییز-و-زمستان-امسال
بستن   چاپ