آریا بانو
تزئینات جشن عروسی با ایده های اینستاگرامی
دوشنبه 13 آبان 1398 - 10:02:51
آریا بانو - نمناک / روز عروسی یکی از خاص ترین اتفاقات در زندگی هر شخصی است که باید به بهترین شکل ممکن و طبق سلیقه عروس و داماد برگزار شود . برای اینکه مراسم عروسی شما در ذهن همگان حک شود باید به تزئینات آن توجه کنید و راهرو ورودی عروس و داماد ، جایگاه عروس و داماد ، میز غذا ، صندلی و... را به بهترین شکل دیزاین کنید اما حتما نباید برای این تزئینات هزینه زیادی صرف کنید بلکه می توانید با تزئینات ساده جشن عروسی خود را به بهترین شکل برگزار نمایید . در ادامه این بخش ایده هایی برای تزیینات عروسی شیک و ساده را برایتان آورده ایم.
تزیین میز غذای جشن عروسی
برای پذیرایی از مهمانان عروسی و به یادماندنی کردن جشن عروسیتان باید به دیزاین و چیدمان میز مهمان ها در مراسم عروسی نیز توجه نمایید . شما باید یک شام عروسی کامل و بی نقص سفارش دهید و چیدمان میز مهمان ها را به نحوی انتخاب کنید که آنها با دیدن چیدمان میز، بشقاب ها، کارد و چنگال و دستمال و ... حس خوبی پیدا کنند.
یکی از ایده های خلاقانه برای مراسم عروسی تزیین نوشیدنی هایی مثل نوشابه است. برای این کار می توانید طرح لباس عروس و داماد رو روی نوشابه ها انجام دهید که کار بسیار جالب و به یاد ماندنی می باشد.
در مراسم جشن عروسی شما می توانید با انواع و اقسام خوراکی که مربوط به تم عروسی است ، از مهمانانتان پذیرایی کنید .
تزیین صندلی جشن عروسی
علاوه بر تزئین صندلی عروس و داماد تزئین صندلی مهمان ها نیز اهمیت زیادی دارد زیرا هنگام ورود مهمان ها به تالار عروسی در اولین نگاه دیزاین میز و صندلی های جشن عروسی به چشم می خورد .
دیزاین و زیبایی صندلی مهمان های عروسی جلوه و زیبایی بسیار زیادی به محل برگزاری عروسی شما می دهد اما نیازی نیست این تزیینات پر هزینه انجام گیرید به سادگی می توانید با ایده های ساده و خلاقانه این تزیینات را برای جشن عروسی خود اعمال کنید مثلا می توانید صندلی ها را با تور، گل های طبیعی و... تزئین کنید و همه را شگفت زده سازید.
تزیین جایگاه عروس و داماد
تزئین جایگاه عروس و داماد زیبایی خاصی به فضای جشن می دهد و عروسی خاطرانگیزی برای شما می سازد برای تزئین جایگاه عروس و دامادی می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید :
برای تزئین جایگاه عروس و دامادی می توانید از گل های طبیعی و یا مصنوعی زیبا و به رنگ های شاد استفاده کنید. انتخاب رنگ گل ها بستگی به تم عروسی شما مثل رنگ لباس عروس دارد.
برای تزئین جایگاه عروس و داماد ، نورپردازی نیز یکی از ایده های خلاقانه است که در زیبایی و جلوه جایگاه عروس و داماد تاثیر گذار است. می توان نورپردازی را به دو صورت انجام داد :به صورت نورهای مخفی و لایت که در پشت جایگاه قرار می گیرند و نورپردازی نمایان که منبع نور مانند لامپ های ریسه ای قابل دیدن هستند. انتخاب نوع نورپردازی به سبک تزیینات و محل عروسی بستگی دارد.
برای تزئین جایگاه عروس و داماد ، می توان از پارچه ها نیز استفاده نمود . شما می توانید پارچه های ساتن یا حریر را طوری آویزان نمایید تا زیبا و جذاب شود اما از شلوغی بیش از حد پرهیز نمایید و نهایتا از دو رنگ پارچه استفاده نمایید.
برای تزئین جایگاه عروس و داماد ، استفاده از شمع نیز بسیار جذاب است زیرا شمع همیشه نماد مناسبت های عاشقانه و رمانتیک بوده است. از شمع برای روی میز و یا اطراف آن استفاده نمایید.
جایگاه عروس و داماد
گل آرایی در مراسم عروسی، زیبایی و جذابیت فراوانی را به مراسم می بخشد. ورودی تالار، صندلی های مهمانان، صندلی عروس و داماد، کیک عروسی و... همه نیاز به گل آرایی دارند.
برای گل آرایی مراسم عروسی باید به نوع و رنگ دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس توجه کرد و باید گل آرایی با سبک و رنگ لباس عروس، مدل مو عروس، رنگ صندلی های مراسم هماهنگ باشد . شما باید در گل آرایی به ماندگاری گل و فصل برگزاری مراسم و محل برگزاری مراسم توجه کنید .
اگر می خواهید مراسم عروسی رویایی داشته باشید می توانید به جای استفاده از لوستر کریستال گل هایی همچون سمبل صورتی، گیاهان سبز و یا حتی انواع بری ها (انواع تمشک) را از یک حلقه به شکل آبشاری آویزان نمایید تا نقش یک لوستر را ایفا کند.
یکی از ایده های ساده و جذاب درست کردن تاج گل برای خدمه و یا مهمانان مخصوصا کودکان است.
آراستن سقف محل برگزاری مراسم جشن عروسی با گلهای زیبا، مجلس عروسی شما را زیبا و با شکوه می سازد .
از طراح گل مراسم خود بخواهید گل ها را با رنگ تم عروسی هماهنگ کند.
یکی از ایده های جذاب برای گل آرایی مراسم عروسی قرار دادن گل در ظروف چینی برای تزیین وسط میز است.
گل آرایی میز شام را دست کم نگیرید زیرا بیشترین تاثیر را بر روی مهمانان دارد.
همانطور که دنیای مد نمناک اشاره کرده است گل های صحرایی به دلیل طبیعی بودن و عطر سرمست کننده شان می توانند فضا را عطراگین کنند پس لازم نیست هزینه زیادی کنید شما می توانید از این گل ها برای مراسم خود استفاده کنید و آنها را شیشه های مربای تزیین شده قرار دهید.
شمع آرایی جشن عروسی
شمع آرایی در عروسی، جشن شما را فوق العاده عاشقانه می کند و انرژی مثبت، حس رویایی و رومانتیک را به شما منتقل می کند. استفاده از شمع ها و مدل هایشان به سبک عروسی شما بستگی دارد . شما می توانید از شمع آرایی برای تزیین میز مهمان های عروسی، جایگاه عروس و داماد، ورودی عروس و داماد، میز یادبود، میز کیک عروسی و... استفاده نمایید.
اگر سبک عروسی روستیک یا عروسی به سبک بوهو است از شمع هایی که داخل فانوس یا بطری های شیشه ای قرار می گیرند استفاده کنید. اگر عروسی لوکس و مدرن است می توانید برای دیزاین عروسی از شمعدان های مجلل طلایی، قفس های طلایی یا شمعدان های چند شاخه نقره ای استفاده کنید.
تزیین تور و بادکنک در جشن عروسی
یکی از هیجان انگیزترین ایده ها برای برگزاری جشن عروسی بادکنک آرایی است . گرچه تزیین بادکنکی بیشتر در جشن تولد مورد توجه قرار می گیرد اما مراسم عروسی را نیز می شود با بادکنک آرایی تزیین نمود . شما می توانید با خلاقیت میز غذا ، جایگاه عروس و داماد و راهرو ورودی مهمانان را با بادکنک های رنگی و زیبا و مقداری تور تزئین کنید . استفاده از این ایده هزینه کمتری لازم دارد.
کیک عروسی
یکی از قسمت های مهم جشن عروسی ، انتخاب کیک عروسی محسوب میشود . شما می توانید مدل کیکی را انتخاب کنید که با طرح لباس عروس هماهنگ باشد و یا می توانید کیک های تک نفره و کوچک را سفارش دهید زیرا معمولاً شیرینی ها و کیک عروسی بیش از میزان مصرف مهمانان سرو می شود و مقدار زیادی از آن حیف و میل می گردد. بنابراین کیک های کوچک در طعم های مختلف تهیه کنید تا مهمانان بنا بر ذائقه و سلیقه خودشان یکی از آنها را انتخاب کنند.
عکس یادگاری جشن عروسی
اگر می خواهید جشن عروسیتان گرم و صمیمی باشد و دریاد مهمانان بماند ، با مهمانان خود عکس یادگاری منحصر به فرد بگیرید .
گیفت های عروسی
بهترین گزینه برای قدر دانی از مهمانانتان گیف های عروسی است . عکس شما و یا ایده ی خلاقانه تری مثل بذر یک گیاه می تواند یکی از گیفت های مقرون به صرفه ی ساده باشد که به عنوان یادگاری از مراسمتان به عزیزانتان هدیه می دهید.
برد یادگاری جشن عروسی
شما می توانید بردی را تهیه کنید که مهمانانتان بر روی آن برای شما یادگاری بنویسند سپس تخته های زیبا را در گوشه ای از دکوراسیون خود نصب کنید تا همواره به یاد مراسم روز عروسی تان باشید.
همچنین شما می توانید روی صفحه چوبی یا روی بوم نقاشی تاریخ ملاقات با همسرت ، تاریخ خواستگاری و روز عروسی را هک کنید و آن را در سالن عروسی قرار دهید.
یکی دیگر از ایده ها نیز این است که آلبوم های نامزدی ، اسپرت و آلبومی از خاطرات مشترکتان از سفرها و … را روی میز بگذارید تا مهمانان بتوانند آنها را ببینند و پی به عشق شما ببرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/222727/تزئینات-جشن-عروسی-با-ایده-های-اینستاگرامی
بستن   چاپ