آریا بانو
لباس هایی زنانه که سن را بالا می برند
يکشنبه 12 آبان 1398 - 14:44:43
آریا بانو - نمناک / تا به حال شنیده اید که مدل لباس پوشیدن شما ممکن است شما را چاق تر و یا مسن تر نشان دهد؟اشتباهات رایجی در انتخاب لباس وجود دارد که می تواند سن شما را بالاتر نشان دهد حتی اگر سبک جدیدی باشد
اشتباهاتی در انتخاب لباس های زنانه که سن شما را بالا می برد
اشتباه در انتخاب لباس می تواند شما را پیرتر نشان دهد اما انتخاب صحیح لباس می تواند شما را از سن واقعی خود کوچکتر نشان دهد . اگر می خواهید سن شما کمتر به نظر برسد ، لباس های خود را با درایت انتخاب کنید و این بخش از دنیای مد نمناک را که به اشتباهاتی در انتخاب لباس های زنانه اشاره دارد ، مطالعه نمایید.
انتخاب لباس
دامن راسته گشاد
پوشیدن دامن های گشاد ، سن شما را بالاتر نشان می دهد پس برای جوانتر به نظر رسیدن و جذابتر بودن بهتر است ، دامنتان کاملا اندازه شما باشد و در قسمت لگن کاملاً تنگ باشد و قد آن نیز پایین تر از زانوهایتان نباشد .
کیف و کفش ست یک مدل
یکی از روش هایی که این روزها بسیار مد است ، ست کردن کفش با کیف هایی می باشد که وقتی کسی شما را بیند بگوید، “هیچ وقت فکر نمی کردم این دو مدل با هم اینقدر خوب بیایند.” هیچگاه کیف و کفش ست انتخاب نکنید زیرا این کار شما را مسن تر نشان خواهد داد .
ساپورت توری و طرح دار
اگر می خواهید سن بالا به نظر نرسید بهتر است ، ساپورت های طرح دار نپوشید . به جای این ساپورت ها می توانید برای استفاده روزانه از ساپورت های ساده یا نازک استفاده کنید که زیباتر و جذاب تر می باشد.
آستین خفاشی
لباس هایی که آستین خفاشی دارند برای افراد لاغر مناسب هستند اما اگر این نوع لباس ها را افراد چاق بپوشند نه تنها جذاب به نظر نمی رسند بلکه سن آنها نیز بزرگتر به نظر خواهد رسید.
پیراهن کیسه ای
پوشیدن لباس های کیسه ای به این دلیل که برجستگی های بدن را نشان نمی دهد و تعادل فرم بدن را به هم می ریزد و باعث بالاتر رسیدن سن می شود پس بهتر است از لباس های تنگ استفاده کنید تا اندام زیباتر نشان داده شود.
لباس های زیر و رو:
لباس های زیر و رو را انتخاب نکنید ، این لباس ها قدیمی هستند . به جای این لباس ها یک ژاکت یا کت ساده، یک تاپ یا بلوز طرح دار بپوشید.
کفش های پاشنه کلفت:
پوشیدن کفش های پاشنه کوتاه و کلفت درست است که بسیار راحت می باشد ، اما این کفش ها سن شما را بالاتر نشان خواهد داد پس به جای پوشیدن کفش های پاشنه کلفت ، کفش های پاشنه داری را انتخاب کنید که زیبا و بسیار راحت هستندو شیک و به روز می باشند.
پارچه های خشک
لباس های روزانه شما نباید جنس پارچه شان خشک باشد پس اگر می خواهید جوانتر به نظر برسید ، لباس هایی از جنس پارچه نرم بپوشید.
رنگ های طیف زمینی
پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاکستری، سبز، زیتونی، سبز تیره، پسته ای و قهوه ای برای همه افراد مناسب نیست و چهره را پیرتر نشان می دهد.
کت های طرح دار پشمی
پوشیدن کت طرح دار پشمی یا فاستونی شما را پیرتر و ظاهرتان را قدیمی نشان می دهد پس بهتر است از لباس های ساده و کلاسیک بدون طرح استفاده نمایید.
کلاه های حجیم بیش از حد گرم
از کلاه های ساده و بدون طرح استفاده کنید و کلاه های حجیم بیش از حد گرم را که شما را پیرتر نشان خواهد داد ، استفاده نکنید .
بلوز مردانه گشاد(شومیز):
بلوزهایی که اندام شما را زیبا و فوق العاده نشان می دهند ، در جوانتر به نظر رسیدن شما تاثیرگذار می باشند پس هیچگاه با پوشیدن لباس های مردانه گشاد اندام خود را پنهان نکنید و اگربه پوشیدن بلوز مردانه علاقه مندید، انواع تنگ و چسبان آن که ساسون دارند را انتخاب نمایید.
گردنبندهای مرواریدی و سنگ درشت
گربندهای مروارید بسیار زیبا هستند و شما را جذاب تر نشان می دهند اما نباید از گردنبند درشتی که زنجیر بلند دارد استفاده نمایید زیرا این نوع گردنبند شما را پیرتر نشان می دهد و ظاهر خوبی به شما نمی دهد.
لباس هایی با تزئینات زیاد
لباس هایی که بند و دکمه و جیب زیاد دارند ، از مد افتاده اند و پوشیدن این لباس ها شما را پیرتر و ظاهرتان را قدیمی تر نشان می دهد .

http://www.banounews.ir/fa/News/222421/لباس-هایی-زنانه-که-سن-را-بالا-می-برند
بستن   چاپ