آریا بانو
2 دهه پس از همکاری خاطره‌انگیز در سریال «در پناه تو»
يکشنبه 12 آبان 1398 - 09:59:00
آریا بانو - سلامانه: لعیا زنگنه و ثریا قاسمی به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوستند.
به گزارش روابط عمومی سریال، زنگنه در دومین همکاری خود با عنقا این بار نیز در نقش مادر «حامد» با بازی سینا مهراد ایفای نقش می‌کند. البته مادری که کاملا متفاوت از «شریفه» در سریال «پدر» و بسیار پرفرازونشیب است. ثریا قاسمی پیش کسوت سینمای ایران نیز نقش «احترام» مادربزرگ، نقش اصلی زن قصه را برعهده دارد؛ چهره تازه‌ای که هنوز نام و عکسی از او منتشر نشده است و قاسمی نقش ویژه و خاصی درباره این کاراکتر دارد.
زنگنه کار خود در سینما و تلویزیون ایران را با راهنمایی‌های استادانی چون ثریا قاسمی در دهه 70 آغاز کرده و اولین بار در سریال خاطره‌انگیز «در پناه تو» با او همبازی بوده است، تجربه خوب همبازی شدن لعیا زنگنه با این بازیگر پیش کسوت، سه سال پس از این مجموعه یعنی سال 77 بار دیگر در سریال به‌یادماندنی «در قلب من» هم تکرار شد، منتها با این تفاوت که در این سریال او نقش نوه ثریا قاسمی را برعهده داشت. سریال‌هایی مانند «راستش را بگو»، «پشت‌بام تهران» و «آرام می‌گیریم» دیگر مجموعه‌هایی هستند که این دو بازیگر در آن‌ها با یکدیگر همبازی شده‌اند، اما دو سریال «در پناه تو» و «در قلب من»، حضور آن‌ها را در کنار یکدیگر، ماندگار کرده است.
ثریا قاسمی که در سال‌های اخیر در سینما و تلویزیون کم‌کار بوده، با «آقازاده» اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را تجربه خواهد کرد. این سریال مدتی است کلید خورده و امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد و امین حیایی با هنرمندی نیکی کریمی از جمله بازیگران آن هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/222230/2-دهه-پس-از-همکاری-خاطره‌انگیز-در-سریال-«در-پناه-تو»
بستن   چاپ