آریا بانو
بسکتبال سه به سه دختران ایران به جمع هشت تیم برتر دانشجویان راه یافت
شنبه 11 آبان 1398 - 16:32:12
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - تیم بسکتبال سه به سه دختران دانشجوی ایران با پیروزی برابر نماینده شیلی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، در جمع هشت تیم برتر دانشجویان جهان ایستادند.

به گزارش فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، تیم دانشگاه آزاد که به نمایندگی از دانشجویان کشورمان در پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر جهان به میزبانی چین شرکت کرده است،‌ صبح امروز (شنبه 11آبان‌ماه )به وقت محل 2 دیدار انجام داد.
این تیم در دیدار نخست مقابل نماینده سنگال بازی کرد و این دیدار را به نتیجه 6 بر 11 به حریف واگذار کرد اما در دومین دیدار به مصاف تیم دختران دانشجوی اوگاندا رفت و توانست این تیم را با نتیجه 15 بر 4 شکست دهد.
نماینده کشورمان پس از یک باخت و یک برد عصر امروز به وقت چین، در سومین دیدار مرحله گروهی برابر نماینده شیلی به میدان رفت و با پیروزی 14 بر 6 دختران شلیایی را شکست داد تا به جمع هشت تیم برتر دانشجویان دختر صعود کند.
بنابراین گزارش تا این لحظه تیم های ایران، اوکراین، سنگال و استرالیا به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافته و سرنوشت چهار تیم دیگر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی امشب مشخص خواهد شد.
براساس این گزارش، درمرحله یک چهارم نهایی ایران و اوکراین، فردا (یکشنبه) و از ساعت 11 و 55 دقیقه صبح به وقت محلی برای صعود به مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.
پنجمین دوره مسابقات بسکتبال سه به سه دختران دانشجوی جهان با حضور 16 تیم، از پنجشنبه (9 آبان‌ماه) آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه در شهر شیامن ادامه خواهد یافت.

http://www.banounews.ir/fa/News/221976/بسکتبال-سه-به-سه-دختران-ایران-به-جمع-هشت-تیم-برتر-دانشجویان-راه-یافت
بستن   چاپ