آریا بانو
راهکارهایی برای ناخن های زیبا
چهارشنبه 8 آبان 1398 - 12:16:14
آریا بانو - راهکارهایی برای ناخن های زیبا
٠
٠
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5768856
-->
منودلیار / داشتن ناخن هایی زیبا و سالم همیشه برای ما خانم ها حائز اهمیت بوده و هست به همین منظور می خواهم در این مقاله در این مورد نکته های طلایی را با او در میان بگذارم؛ از انجام دادن بهترین مانیکور در منزل تا مرطوب نگه داشتن ناخن ها و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آن ها و نکات دیگر برای زیبایی ناخن ها، پیشنهاد می کنم که راهکار های زیر را بخوانی پس با منودلیار تا پایان این مقاله همراه باش.
آب سرد برای خشک شدن سریع لاک ناخن
اگر وقت یا حوصله صبر کردن برای خشک شدن لاک ناخن را نداری، بعد از 30 ثانیه لاک زدن ناخن هایت را در یک کاسه آب و یخ به مدت 3 تا 5 دقیقه بگذار تا لاک ناخنت سریع تر خشک شود.
طرح خال خالی روی لاک ناخن
برای داشتن ناخن های خال خالی می توانی از مدادی که ته آن دارای پاک کن است، استفاده کنی برای این منظور تنها کافی است که قسمت انتهای مداد یعنی پاک کن آن را در لاک ناخن بزنی و بر روی ناخن هایت طرح خال خالی ایجاد کنی.
استفاده از وازلین برای کوتیکل های ناخن
روی کوتیکول های ناخن خود را با وازلین مرطوب نگه دار. در ضمن پیشنهاد می کنم قبل از لاک زدن دور ناخن هایت را به آن آغشته کن؛ این روش باعث می شود که پوست دور ناخن (کوتیکل ها) از لاک در امان بماند. بعد از لاک زدن فقط با یک پنبه وازلین دور کوتیکل را پاک کن و به این صورت یک مانیکور حرفه ای و تمیز خواهی داشت.
استفاده از چسب زخم بی رنگ برای یک “فرنچ مانیکور”
چسب زخم را از وسط ببر و به ناخن ات بزن، یک فاصله کوچک تا نوک ناخن نگه داشته و رنگ لاک مورد نظرت را روی ناخن مورد نظر بزن، در اینجا از چسب زخم استفاده شده که حتی اگر دستت لرزش داشته باشد هنوز می توانی یک فرنچ مانیکور تمیز داشته باشی.
لاک پایه سفید
استفاده از لاک ناخن سفید قبل از اینکه لاک مورد نظرت را بزنی، بر روی رنگی که انتخاب کردی اثر می گذارد، به ویژه رنگ های فسفری و آن ها را زیبا تر جلوه خواهد داد.
هماهنگ کردن رنگ لاک ناخن با پوست
همیشه هماهنگ کردن رنگ لاک ناخن با پوستت گزینه ای شیک و کلاسیک برای انتخاب رنگ لاک بوده و رنگ پیشنهادی برای پوست های روشن، صورتی و کرم و برای پوست های گندمی یا سبزه رنگ های هلویی به شمار می رود که بر هر استایل و رنگ لباسی نیز ست می شوند و نیازی به تغییر رنگ با استایل های گوناگون نداری.
خمیر دندان برای از بین بردن لک روی ناخن
اگر بعد از استفاده از لاک قرمز با لکه قرمز مواجه شدی (تقریباً پس از پاک کردن هر رنگ لاک تیره ای با این مشکل مواجه می شوی)، نگران نباش و با خمیر دندان و به کمک یک قلم موی تمیز لاک ناخن را تمیز کن. هم لک ایجاد شده از بین می رود و هم انگشتان دستت بوی نعناع را به خود می گیرند و خوشبو می گردند.
تقویت ناخن ها با آب لیمو و روغن زیتون
به یک کاسه آب ولرم، کمی روغن زیتون و چند قطره آب لیمو ترش اضافه کن و ناخن هایت را برای حدود 5 دقیقه درون آن قرار بده سپس به کمک دستمال خشک کن. این کار از پوسته پوسته شدن و خشکی ناخن ها جلوگیری کرده و پوست اطراف آن را نرم نگه می دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/220616/راهکارهایی-برای-ناخن-های-زیبا
بستن   چاپ