آریا بانو
کالکشن مدل لباس مردانه پاییز 2019 بلمان
چهارشنبه 8 آبان 1398 - 10:49:25
آریا بانو - در مجموعه مدل لباس مردانه پاییز 2019 بلمان تشخیص تفاوت بین دختران و پسران دشوار بود. روستینگ لباس‌هایی به رنگ سیاه و سفید، کت ها و اسپنسرها (spencer) را بصورت لایه لایه به نمایش گذاشت. با جزئیات این کالکشن در ادامه این مطلب از مجله دنیای مد آشنا شوید.
الیویه روستینگ (Olivier Rousteing) درباره مجموعه مردانه پاییزی بلمان گفت:” آزادی مهم است اما باید تفاوت را درک کرد. من می‌خواهم که زنان از قدرت مردان برخوردار باشند و مردان بتوانند جنبه‌های زنانه خود را کشف کنند…در این مجموعه زن و مرد وجود دارد ولی لزوماً نمی‌توانید از فرم لباس بگویید زن یا مرد کدام است.”


سیلوئیت‌ های اصلی کالکشن مدل لباس مردانه پاییز 2019 برند بلمان شامل یک ژاکت توئیدی تزیین شده با زنجیرهای فلزی، تاکسیدو ساتن لاپالد، ژاکت‌های مشکی بلند از جنس موهر و بوکله و استایل شلوار گرمکن، با عینک به سبک اپرا می‌شد.




از دیگر طرح‌های مجموعه پاییزی مردانه بالمان دنیم های دوتکه و ژاکت چرمی، طرح شطرنجی، از ترندهای این فصل 2019 ، برای تزیین نیز از پر، طرح ابر و باد و ژرسه براق برای درخشش لباس‌ها استفاده شده بود.




استفاده از قطعات گرافیتی چرمی در این مجموعه مردانه بلمان مانند پارچه‌های چرمی به رنگ مشکی با شانه‌های کشیده، سویشرت یقه اسکی، بافت موهر با شلوار گرمکن، استفاده از رنگ سفید بصورت پراکنده در لباس‌ها که استایل پانک را نشان می‌داد.




همچنین از عبارات و جملاتی در کاپشن، کیف و… در مجموعه بلمان دیده می‌شد. عباراتی مانند “شما فقط نام من را می‌دانید، نه داستان من.” “نظرات شما برایم مهم نیست. نفرت از اشتیاق عشق است.” ” من را سرزنش نکن.”




وجود گوشی‌های آیفون که در کیف‌های کمری چرمی مشکی بر روی سینه قرار داشت و پیامی از طراح را بهمراه داشت. “موبایل و هر چیز دیجیتالی می‌توانند شگفت انگیز باشند، اما می‌تواند زندان جدید شما نیز باشد، بنابراین مراقب باشید.”



http://www.banounews.ir/fa/News/220564/کالکشن-مدل-لباس-مردانه-پاییز-2019-بلمان
بستن   چاپ