آریا بانو
امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در سیل و آبگرفتگی 16 استان
سه شنبه 7 آبان 1398 - 17:48:29
آریا بانو - امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در سیل و آبگرفتگی 16 استان
k ٢.٤
١
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5767269
-->
ایرنا / رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران به 375 حادثه‌دیده و متاثر از سیل و آبگرفتگی در 16 استان کشور خبر داد.
مرتضی سلیمی افزود: 16 استان آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، قم، لرستان، مرکزی و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند و امدادگران از اول تا هفتم آبان به 357 نفر در 37 شهر، روستا و مناطق عشایر خدمات لازم را ارائه کرده و همچنین 105 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.
وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در شهرستان کوهدشت، در استان لرستان ادامه دارد، افزود: 225 نفر در قالب 67 تیم کار امدادرسانی را به عهده داشتند و در این مدت، 400 تخته پتو و 131 کیلوگرم نایلون در میان حادثه‌دیدگاه توزیع کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اخطار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی در روز جاری (سه شنبه/ هفتم آبان) در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، زنجان و فردا (چهارشنبه/ هشتم آبان) نیز در استان های کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان شاهد باران شدید خواهیم بود.
سلیمی از عموم هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان های یادشده خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده برای امدادرسانی با شماره 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/220339/امدادرسانی-به-حادثه‌دیدگان-در-سیل-و-آبگرفتگی-16-استان
بستن   چاپ