آریا بانو
فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیأت دولت امضا شد
شنبه 4 آبان 1398 - 15:02:25
آریا بانو - فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیأت دولت امضا شد
٠
٠
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5759328
-->
آخرین خبر / معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از امضای اساسنامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیأت دولت خبر داد.
مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جلسه‌ای که به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس و اعضای فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش همکاران فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در جهت برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر و تابستان قدردانی می‌کنم‌.
وی افزود: برنامه‌محوری در اجرای فعالیت‌های فدراسیون و نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها در استان‌های بسیار ضرورت دارد.
حمیدی، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های جسمانی دانش‌آموزان را در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف یکی از اهداف مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت دانست و گفت: آموزش و پرورش رکن رکین نهاد حکومتی است و آموزش و تعلیم و تربیت جسمی و روحی دانش آموزان در این نهاد مهم صورت می‌گیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن ابراز خرسندی از امضای اساسنامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیأت دولت، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که تلاش چندین ساله در جهت استقرار فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به ثمر نشست و بر این اساس به جهت اهمیت ورزش در مدارس، مقرر شد در هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی کشور، یکی از اعضای هیأت رئیسه نماینده‌ای از ورزش دانش‌آموزی معرفی و انتخاب شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/219168/فدراسیون-ورزش-دانش‌آموزی-در-هیأت-دولت-امضا-شد
بستن   چاپ