آریا بانو
چرا یک گزارشگر خانم برای بازی فوتبال در رادیو ورزش انتخاب شد؟
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 15:05:52
آریا بانو - چرا یک گزارشگر خانم برای بازی فوتبال در رادیو ورزش انتخاب شد؟
k ١.٣
٢
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5752349
-->
باشگاه خبرنگاران / مدیر رادیو ورزش درباره انتخاب یک خانم برای گزارش بازی آژاکس و چلسی در این شبکه توضیح داد.
غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش درباره برنامه ریزی برای گزارش مسابقه امشب فوتبال آژاکس و چلسی توسط یک گزارشگر خانم در این شبکه رادیویی، گفت: رسانه ملی ثابت کرده که نگاهش همواره به توانمندی افراد است و ربطی به مسائل جنسیتی ندارد. بانوان در عرصه‌های مختلف توانمندی‌های زیادی از خود نشان داده اند؛ آنها در عرصه های تحقیقاتی، ملی، علمی و حتی در حوزه‌ ورزش افتخارآفرینی‌های زیادی داشتند. این روزها می بینید که در ووشو هم 3 مدال طلا دریافت کرده اند و این نشان‌دهنده قدرت بالای بانوان است.
میرحسینی عنوان کرد: عرصه گزارشگری هم از عرصه‌هایی است که بانوان بسیاری به آن علاقه‌مند هستند؛ این خانم گزارشگر (نجمه جعفری) هم نزدیک به یک سال است که در بحث فوتبال و فوتسال صدایشان را از رادیو پخش کرده ایم.
مدیر رادیو ورزش اظهار کرد: علاوه بر اینها ما در این مدت از خانم‌هایی استفاده کردیم که تحلیل و تفسیر کشتی می‌کنند. کشتی یک رشته مردانه در ایران است و مقام‌های جهانی و بین‌المللی را آقایان کسب می‌کنند، اما یک خانم نیز کشتی را در رادیو ورزش تحلیل می‌کند.
وی افزود: ما هندبال، والیبال و فوتبال و فوتسال‌ها و بسکتبال را هم با گزارشگری خانم‌ها داشته ایم. پس گزارشگری خانم‌ها اولین بار نیست که در شبکه ما اتفاق می افتد؛ هدف ما این است که نشان دهیم خانم‌ها در رشته‌ای مثل فوتبال هم توانمندی گزارشگری دارند.
گفتنی است نجمه جعفری قرار است امشب (چهارشنبه اول آبان) رقابت بین تیم‌های آژاکس و چلسی را گزارشگری کند. او در یک سال اخیر اکثر مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان که از شبکه ورزش پخش شده را گزارش کرده. یک تیم کامل خانمانه این رقابت را گزارش و تحلیل می‌کنند. حتی تهیه‌کننده و گوینده برنامه نیز خانم هستند،

http://www.banounews.ir/fa/News/218113/چرا-یک-گزارشگر-خانم-برای-بازی-فوتبال-در-رادیو-ورزش-انتخاب-شد؟
بستن   چاپ