آریا بانو
برگزاری همایش تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده غرب کشور در لرستان
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 14:13:11
آریا بانو - مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: همایش تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده غرب کشور با حضور دکتر ابتکار در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ناهید پرویزپور در نشست خبری برنامه ششمین دوره کارگاه تخصصی-آموزشی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور اظهار کرد: این همایش با حضور 175 سازمان مردم نهاد از کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان، نهم تا دوازدهم آبان‌ماه به میزبانی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این همایش کارگاه‌هایی با هدف توان افزایی و تعامل بین سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد ارتباط جامعه مدنی و دولت است، ادامه داد: شناسایی چالش‌ها و مسائل زنان غرب کشور و تدوین برنامه برای حل این موضوعات از مهمترین برنامه‌های این همایش است.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان کرد: در این همایش شش کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد که چهار کارگاه مربوط به استان‌های مهمان و دو کارگاه مربوط به استان خواهد بود.
پرویزپور اضافه کرد: در لرستان 60 سازمان مردم نهاد در این کارگاه‌ها شرکت خواهند کرد.
وی گفت: همایش ردپای آب و رونمایی از طرح ملی بانوی آب به میزبانی شرکت آبفا، برگزاری شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با هدف اقدامات انجام شده توسط حوزه بانوان، سلامت و بهداشت، آموزش و امنیت بانوان از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش خواهند بود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/218077/برگزاری-همایش-تشکل‌های-اجتماعی-زنان-و-خانواده-غرب-کشور-در-لرستان
بستن   چاپ