آریا بانو
برپایی کارگاه آموزش خلاقیت در مد و فشن در یزد
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 11:46:57
آریا بانو - دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با همکاری مؤسسه هنری مد معاصر یزد، اقدام به برپایی کارگاه آموزش خلاقیت در مد و فشن کرده است.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برای به دست آوردن تخصص و دانش در هر زمینه کاری، اولین سوالی که از خودمان می‌کنیم شاید این باشد که چگونه و چطور می‌توانیم آن را شروع و در آن حرفه‌ای شویم، و از چه راه‌هایی می‌توانیم سریع‌تر به هدف خود برسیم. طراحی لباس هم مانند سایر مشاغل مستلزم یک سری توانایی‌هاست که بدون داشتن آنها موفق نخواهیم بود و البته نیازمند نوعی خلاقیت ذاتی است که در صورت بالقوه بودن باید تلاش کرد تا آن را بالفعل ساخت.
در واقع طراح لباس شخصی است که توانایی در طراحی و اسکچینگ همچنین الگو و دوخت را داراست و با خلاقیت خود توانایی خلق یک محصول جدید پوشیدنی را دارد.
با این مقدمه، مقرر شده کارگاه آموزش خلاقیت در مد و فشن و ساخت Portfolio به همت دانشکده هنرو معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با همکاری مؤسسه هنری مد معاصر یزد برپا شود.
فروزان شاه کوپا مدرس این کارگاه آموزشی است و روزهای پنجشنبه 2 آبان و جمعه 3 آبان از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 برای برپایی این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/217945/برپایی-کارگاه-آموزش-خلاقیت-در-مد-و-فشن-در-یزد
بستن   چاپ