آریا بانو
هدایایی که نباید برای یک خانم خرید!
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 09:53:51
آریا بانو - هدایایی که نباید برای یک خانم خرید!
٩
٠
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5751493
-->
نمناک / خانم ها هدیه گرفتن را بسیار دوست دارند و برای هدیه دادن هم همیشه پیشقدم میشوند اما انتخاب هدیه برای یک خانم کار بسیار دشواری است . خانم ها انسان های ظریف و نکته بینی هستند و دیدشان با مردها متفاوت است به همین جهات انتخاب هدیه برای آنها دشوار تر است از طرفی وقتی به یک خانم هدیه می دهید حتما دوست دارید نشان دهید که چه قدر برایتان ارزشمند و مهم است و بسیار دوستش دارید.
هدیه خریدن مانند دیگر کارهای روزمره نیست؛ با کمی برنامه ریزی و دقت می توانید کسی که دوست دارید را غافل گیر کنید و هدیه ای ارزشمند و خاطره انگیز به او بدهید.
هر خانمی علایق منحصر به فرد خود را دارد، اما بعضی هدیه ها هستند که بی شک هیچ خانمی دوست ندارد آن ها را دریافت کند (مگر اینکه خودش درخواست کرده باشد) ؛ ادامه ی این بخش به بررسی بدترین هدیه از نظر خانم ها اختصاص یافته.
1- لوازم و ابزارآلات آشپزخانه
تا زمانی که خانم شخصا درخواست چیزی مثل مخلوط کن یا چای ساز نکرده هرگز آن را به عنوان هدیه نخرید!حتی خانم هایی که عاشق آشپزی هستند علاقه ای ندارند اینگونه غافل گیر شوند.
2- لباس
به چندین دلیل لباس خریدن به هیچ عنوان!شما سایز دقیق او را نمی دانید؛ اگر خیلی بزرگ باشد ناراحت می شود و اگر خیلی کوچک باشد احساس بدی نسبت به خودش پیدا می کند.
همچنین استایل او در لباس هم مهم است. بنابراین اگر حتی می خواهید به او لباس هدیه بدهید ، با هم به فروشگاه بروید و شما پول لباس را حساب کنید.
3- قاب و فریمی برای عکس خودتان
این هدیه بسیار رایج و یکی از بدترین هدیه ها است که خودشیفتگی شما را نشان می دهد؛ هدیه دادن عکس شش سالگیتان به همسرتان؟! اصلا شوخی خوبی نیست.قاب کردن یکی از عکس های دوتاییتان و هدیه دادنش فکر بهتری است.
4- هرچیزی که به راحتی تعویض نشود هدیه خوبی نیست، مخصوصا اگر گران قیمت باشد.
هدیه ای تهیه کنید که در صورت نیاز بتوانید آن را تعویض کنید.
5- محصولات مربوط به رژیم غذایی و تناسب اندام
اگر دنبال دردسر نیستید، محصولات رژیم غذایی را به عنوان هدیه برای همسرتان نخرید؛ چون باعث می شود فکر کند او را همان طور که هست دوست ندارید؛ که البته منظور شما اصلا این نبوده است.
6- هدیه برای خودتان!
هدیه دادن تلویزیون آخرین مدل آن هم به این دلیل که همسرتان زیاد تلوزیون می بیند، دلیل خوبی نیست. چیزی به او هدیه بدهید که برایش ارزشمند باشد و شخصا به خود او تعلق داشته باشد.
7- بلیت بازی های ورزشی
تنها در صورتی به همسرتان بلیت بازی ورزشی هدیه دهید که یک هوادار دو آتیشه باشد.یک بلیت دو نفره برای کنسرت گزینه مناسب تری است، مخصوصا اگر آن کنسرت مورد علاقه خودتان نیست و فقط به خاطر همسرتان به آن جا می روید.
8- چیزهای عجیب غریب
بی شک همسرتان از یک لیوان قهوه آهنگ خوان خوشش نمی آید. مگر اینکه قصد شوخی داشته باشید و در کنار آن یک هدیه ارزشمند تهیه کرده باشید.
9- عطر و ادکلن
اگر یکی از عطرهای معروف را می خواهد برایش بخرید در غیر این صورت این کار را نکنید، شاید رایحه آن را دوست نداشته باشد و شاید حتی بدتر، به آن آلرژی داشته باشد.
10- پول نقد
11- لوازم آرایشی (از جمله کرم ضد چروک)
اینکه به همسرتان کرم ضد چروک هدیه دهید اصلا قابل هضم نیست؛ به طور کلی از لوازم آرایش دوری کنید.
12- گل
گل ها عمر کوتاهی دارند و ماندگار نیستند، اما رفتن به یک تعطیلات و خاطره به جای گذاشتن گزینه مناسبی خواهد بود.در کل گل برای زنان ارزشمند است، اما به شرطی که در کنار سیر هدایا داده شود و یا بی مناسبت به او هدیه بدهید. اما در مناسبت های خاص هرگز فقط گل نخرید.
13- هدیه مشابه سال قبل
حتما امسال همسرتان انتظار هدیه جدیدی دارد. پس از تکرار هدیه ای که سال قبل برایش تهیه کرده بودید، دوری کنید. حتی اگر مدل دیگری باشد.
14- شیرینی و شکلات
بیشتر خانم ها عاشق شکلات هستند اما این هدیه مناسبی برای مناسبت ها نیست.می توانید در کنار هدیه اصلیتان شیرینی و شکلات قرار دهید.
15.کارت هدیه
زنان دوست دارند برایشان برنامه ریزی کرده باشید و کادوی شما را ببینند پس هرگز کارت هدیه به او ندهید که به معنی ارزش قائل نشدن برای او خواهد بود.
16 - لوازم ورزشی
ممکن است همسرتان عاشق تمرین کردن و ورزش کردن باشد، ما لوازم ورزشی نمی توانند هدایای مناسبی برای همسرتان باشند.
17 - هرچیزی که خودتان به آن علاقه دارید و به نفع خودتان است را برای همسرتان نخرید.
18- ادکلن و لباس های ارزان قیمت
مسلما همسرتان به لباس، کفش، عطر و... تقلبی و کم ارزش علاقه ای ندارد.پس از هدیه دادن آن ها خودداری کنید.
19. لباس خانگی و راحتی نخرید
اگر چه خانم هادر این لباس ها احساس راحتی می کنند و دوستشان دارند، اما هیچ گاه از گرفتن آن بعنوان هدیه لذت نخواهند برد.در کل سعی کنید بعد از خریدن هر هدیه ای، برچسب قیمت آن را بکنید و برای بسته بندی اش زمان و سلیقه زیادی خرج کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/217854/هدایایی-که-نباید-برای-یک-خانم-خرید!
بستن   چاپ