آریا بانو
اقدام خطرناک یک جوان حین شکار کروکودیل!
سه شنبه 30 مهر 1398 - 15:41:22
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٤٩٠
٠
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5749778
-->
باشگاه خبرنگاران / ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک جوان اهل کاستاریکا در شکار کروکودیل را به تصویر می‌کشد. این جوان بدون تجهیزات ایمنی و تنها با یک پارچه برای شکار این کروکودیل اقدام کرد. ویدئویی که توسط یکی از دوستان این مرد جوان و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام خطرناک او را به تصویر می‌کشد.
در حالی که این پسر جوان یک پارچه نارنجی رنگ در دست دارد به این کروکودیل که در ساحل روس سنگ‌ها افتاده است نزدیک می‌شود. این جوان که هویتش مشخص نشده با پرتاب پارچه روی سر حیوان تلاش می‌کند تا مانع دید او شود و بتواند دهان آن را ببندد. با هر بار پرتاب پارچه کروکدیل حرکت کرده و آن را به اطراف پرتاب می‌کند. در یکی از صحنه‌ها مشاهده می‌شود هنگامی که این پسر جوان به کروکودیل نزدیک می‌شود این جانور با زدن دم خود به پاهای او تلاش می‌کند تا تعادلش را بر هم بزند و او را روی زمین بیاندازد.
در ادامه این جوان با کمک چند نفر از دوستانش با بستن دهان کروکودیل موفق به شکار حیوان می‌شود. این اتفاق در ساحل دومینیکال کاستاریکا رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این جوانان کروکودیل را برای بررسی توسط متخصصان به یک مرکز تخصصی بردند و این حیوان سپس در یک محدوده حیات وحش با نام تورتوگا رها شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/217569/اقدام-خطرناک-یک-جوان-حین-شکار-کروکودیل!
بستن   چاپ