آریا بانو
شکست سنگین نساجی در وطنی؛
تراکتورِ بی‌رحم به طور موقت صدرنشین شد
دوشنبه 29 مهر 1398 - 18:17:30
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر با چهارگل از سد میزبان خود نساجی گذشت و به طور موقت صدرنشین شد.

تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه پرگل و دور از انتظار چهار بر صفر به برتری برسد و به طور موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند.
شاگردان مصطفی دنیزلی در حالی که در نیمه اول به مشکل خورده بودند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، در 45 دقیقه دوم با توپی پر وارد میدان شدند و توانستند با گل‌های ویلیان میمبلا (52)، ساسان انصاری (61 و 63) و یوکیا سوگیتا (84) از سد تیم رضا مهاجری بگذرند و با 17 امتیاز، به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی برسند. نساجی نیز که به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و از چهار مهره خود نمی‌تواند استفاده کند با تحمل دومین شکست فصل با 9 امتیاز به طور موقت در رده هفتم قرار گرفت.
تراکتور حالا با این پیروزی همچنان بدون شکست و بدون گل خورده باقی ماند. آنها با 8 گل زده و بدون گل خورده پیش از پایان بازی سپاهان در صدر جدول قرار گرفتند.
در این دیدار محمد میری و مجتبی بیژن از تیم میزبان و ویلیان میمبلا و سعید مهری از تراکتور کارت زرد گرفتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/217157/تراکتورِ-بی‌رحم-به-طور-موقت-صدرنشین-شد
بستن   چاپ