آریا بانو
20 مدل پالتو فوتر زنانه برای پاییز و زمستانه
دوشنبه 29 مهر 1398 - 16:28:58
آریا بانو - 20 مدل پالتو فوتر زنانه برای پاییز و زمستانه 21
٣٠
٠
-->
ستاره / پالتو فوتر زنانه یکی از مدل‌های متنوع پالتو و روپوش صنعت مد و پوشاک است که با نام پالتوی پشمی نیز آن را می‌شناسند، زیرا جنس اصلی آن پشم است که البته در دو جنس پشم طبیعی و الیاف مصنوعی تولید می‌شود. این مدل از پالتو‌ها به علت جنسشان پرطرفدار هستند که البته تنوع مدل و رنگ آن‌ها نیز مزید بر علت است. از مزایای خوب پالتو فوتر زنانه می‌توان به این نکته اشاره کرد که با جنس پشمی و گرم خود مناسب‌ترین لباس گرم برای فصل پاییز و زمستان است و عایق خوبی برای گرم نگه‌داشتن بدن به حساب می‌آید. همچنین این پالتو‌ها چروک نمی‌شوند و اگر جنس مرغوب آن‌ها را بخرید می‌توانید چندین سال متوالی از آن استفاده کنید. در ادامه با هم مدل‌های جدید و زیبایی از این پالتوی پرطرفدار را می‌بینیم و با نحوه‌ی ست کردن آن‌ها آشنا می‌شویم.
نحوه‌ی ست کردن پالتو فوتر زنانه
مدل پالتو فوتر زنانه یا همان پالتوی پشمی یکی از متنوع‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های پالتوی خانم‌هاست که حتما شما هم حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباستان دارید و در فصل سرما به سراغ آن می‌روید؛ اما پوشیدن این مدل پالتو‌ها با رعایت یک سری نکات ریز باعث می‌شود شما در پالتوی فوتر خود بدرخشید و خاص و شیک به چشم بیایید. حتما می‌دانید که جنس این پالتو پشمی است بنابراین توجه کنید که براس ست کردن آن با شال خود دقت کنید و از شال‌های ضخیم‌ استفاده کنید تا یک استایل شیک و گرم در زمستان داشته باشید.
این مدل پالتو تنوع زیادی در مدل و برش و همچنین رنگ دارد. دقت کنید که مدلی را انتخاب کنید که هماهنگ با هیکل و اندام شما داشته باشد. همچنین هنگام ست کردن استایل خود، از پلیور و کیف و کفشی استفاده کنید که مناسب فصل باشد و ترکیب رنگی زیبایی با پالتوی شما ایجاد کند. در آخر توصیه ما به شما این است که در استایل‌های رسمی در کنار پالتوی خود از بوت‌های پاشنه دار و بلوز‌های ضخیم استفاده کنید و توجه کنید که استفاده از اکسسوری‌هایی مثل شالگردن پشمی با ضخامت کم و یا دستمال گردن ضرری ندارد! اگر از پالتویتان در استایل‌های اسپرت استفاده می‌کنید می‌توانید از کفش‌های کتانی یا بوت‌های بدون پاشنه استفاده کنید و تیپ خود را با کلاه‌ و شال‌گردن بافتنی تکمیل کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/217098/20-مدل-پالتو-فوتر-زنانه-برای-پاییز-و-زمستانه
بستن   چاپ