آریا بانو
فوتسال لیگ برتر بانوان به تیم‌های شیراز روی خوش نشان نداد
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 16:00:41
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - شیراز - فوتسال لیگ برتر بانوان به تیم‌های شیراز روی خوش نشان نداد و تیم‌های این شهر در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل حریفان خود بازی را باختند.

تیم پویندگان فجر شیراز روز پنج‌شنبه در سال شهید ابوالفتحی این شهر به مصاف تیم سایپا صدرنشین مسابقات رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.شاگردان محبوبه رضوی سرمربی تیم فجر اگرچه مقابل تیم صدرنشین بازی را واگذار کردند اما بازی نسبتا خوبی انجام دادند و در نهایت زورشان به تیم سایپا نرسید.
همچنین تیم پارس آرا دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته دهم میزبان تیم نامی نو اصفهان در سالن نصیری شیراز بودکه این دیدار هم با برتری اصفهانی‌ها پایان یافت.شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا در ادامه شکست‌های خود این بازی خانگی را با نتیجه سه بر صفر به نامی نو اصفهان باختندتا شکست‌های این تیم همچنان ادامه یابد.
در پایان هفته دهم تیم سایپا تهران با 25 امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاد، مس رفسنجان با 24 امتیاز دوم است و تیم ملی حفاری اهواز هم با 22 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است .
همچنین تیم پویندگان فجر شیراز با 12 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و پارس آرا هم با 9 امتیاز جایگاه دهم به خود اختصاص داد.
در مسابقات فوتسال برتر بانوان ایران 13 تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز 2 تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.
شهروند ساری و دریژنو شهرکرد هم به ترتیب دوازدهم و سیزدهم هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/215518/فوتسال-لیگ-برتر-بانوان-به-تیم‌های-شیراز-روی-خوش-نشان-نداد
بستن   چاپ