آریا بانو
مربی تیم فوتبال ملوان: با ثبت قرارداد بازیکنان دیگر مشکلی نداریم
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 08:47:07
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مربی تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی گفت: با ثبت قراردادهای بازیکنان در فدراسیون فوتبال، این هفته بدون هیچ مشکلی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رویم.

«اعظم غلامی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی تا آغاز لیگ فوتبال زنان 10 جلسه تمرین داشتند اما شرایط تیم اکنون بهتر شده و بازیکنان روحیه بالایی دارند. دیر بسته شدن تیم نگران‌ کننده بود اما با اراده‌ای که در بازیکنان خود می‌بینم، مطمئنم که سطح بازی بازیکنانم بهبود می‌یابد و شرایط مطلوب‌تری خواهند داشت.
وی افزود: سالهاست که تیم‌های خوبی در این لیگ حضور دارند. سطح کیفی بازی‌ها بالا آمده است و در طول فصل‌های گذشته تیم‌ها همه تلاش خود را برای بهبود سطح بازی ها انجام می‌دهند. تیم ملوان هم شرایط خوبی دارد اما زمان بیشتری نیاز داریم تا بازیکنان هماهنگ شوند. شکل رسمی تیم در این فصل مقداری تغییر کرده و تعدادی از بازیکنان از ملوان جدا شدند و بازیکنان جدید آمدند.
مربی تیم ملوان بندر انزلی در خصوص شرایط قراردادهای بازیکنان عنوان کرد: زیاد در جریان وضعیت مالی باشگاه‌ها نیستم و وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد امضا می‌کند به یقین از شرایط آن راضی بوده است.
وی درباره حضور تماشاگران زن در لیگ فوتبال زنان یادآور شد: حضور تماشاگران زن در مسابقات لیگ فوتبال زنان به علاقه هواداران آن شهر بازمی‌گردد. تیم ملوان همواره تماشاگران زیادی داشته زیرا زن، مرد و پیر و جوان در انزلی با فوتبال بزرگ شدند. روزی که ملوان خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد، همه شاد هستند و عرق و ارادت خاصی به این تیم دارند. این موضوع در زنان و مردان هیچ تفاوتی نمی‌کند و اگر تیم‌ها این اشتیاق را در تماشاگران بوجود بیاورند، شاهد پر شدن فضای ورزشگاه‌ها در مسابقات لیگ خواهیم بود.
غلامی ادامه داد: اطلاع رسانی در مسابقات فوتبال زنان کم است و از طریق دوستان و خانواده‌ها می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم. اگر زنان در این دیدارها حضور یابند، پای ثابت فوتبال می‌شوند و هر هفته با اشتیاق در مسابقات لیگ شرکت می کنند البته تحقق این امر با رسانه‌ای شدن دیدارها صورت می‌پذیرد.
وی درخصوص وضعیت تیم‌ها در این فصل خاطرنشان کرد: چند تیم جدید به این فصل اضافه شدند که با انگیزه در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند. تیم هیات البرز به موقع تیم را بست و تمرینات را شروع کرد و خوزستان که همیشه مهد فوتبال بوده با عنوان آویسا در این فصل شرکت کرده است. در کل لیگ خوبی را در پیش‌رو داریم و با گذشت زمان موارد بیشتری را درباره وضعیت تیم‌ها در این فصل متوجه می‌شویم.
مربی تیم ملوان بندرانزلی با ارزیابی وضعیت داوران در فصل گذشته، گفت: هفت سال در لیگ فوتبال زنان حضور داشتم و با امکانات محدودی که در ایران وجود دارد، شاهد تلاش بسیار داوران بودم. امیدوارم در این فصل داوران خوب و قضاوت‌های منصفانه ای ببینیم.
وی دلیل بازی نکردن با تیم شهرداری بم را امضا نشدن قراردادهای بازیکنان دانست و افزود: تیم یک هفته قبل از آغاز لیگ بسته شده بود و بازیکنان هماهنگ نبودند و قرارداد آنان در فدراسیون فوتبال ثبت نشده بود تا با شهرداری بم دیدار داشته باشیم اما برای این هفته مشکلی نداریم.
غلامی اظهار داشت: امیدوارم لیگ این فصل پویا و خوب باشد. تیم‌ها روزهای خوب و متوسط دارند و مهم این است که کیفیت لیگ و بازی‌ها بالا باشد و ما مربیان باید از نظر کیفی بازیکنان را به سطح بالایی برسانیم و لیگ بهتری داشته باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/215324/مربی-تیم-فوتبال-ملوان--با-ثبت-قرارداد-بازیکنان-دیگر-مشکلی-نداریم
بستن   چاپ