آریا بانو
جامعه ایران زنده و پویا است
سه شنبه 23 مهر 1398 - 09:23:07
زنان خبر
آریا بانو - ساری – معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: جامعه و ملت ایران به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، پویا، زنده و مبارز هستند.

به گزارش بانو نیوز ، معصومه ابتکار عصر شنبه در نشست با زنان کارآفرین استان با عنوان اینکه تحریم های ظالمانه ای با خروج آمریکا از برجام بر ملت ایران تحریم شد افزود: با توجه به سختی و مشکلات و جنگ روانی که علیه ملت ایران شکل گرفته است آنان درتلاش هستند که القا کنند امیدی برای بهبود مسائل نیست.
وی با بیان اینکه مردم با تمام سختی و مشکلات در صحنه ایستاده اند افزود: فعالیت های مختلف در عرصه های اقتصادیف اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و غیره نشان می دهد جامعه ای زنده، پویا و مبارز هستیم.
ابتکار یاداور شد: مبارزه برعلیه جهل، نادانی و سرگردانی وجود دارد و دولت زمینه ساز فعالیت های مدنی و بالقوه شدن سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند.
معاون رئیس جمهور با عنوان اینکه دولت باید زیرساخت های بالقوه شدن ظرفیت ها را فراهم کند تصریح کرد: اگر رویه ها و سیاست هایی وجود دارد که اجازه فعالیت به تشکل ها و سازمان های مردم نهاد نمی دهد باید جلوی آن را گرفت.
وی یادآور شد: اگر بخش اقتصادی نیاز به حمایت دارد باید حمایت های لازم را به عمل آورد و دولت در این راستا تلاش و برنامه و دارد.
ابتکار، تغییر چهره استان در حوزه اشتغال، کشاورزی، صنعت، تولیدات، گردشگری و غیره نیازمند برنامه محوری است.
معصومه ابتکار صبح شنبه به مازندران سفر کرد و شرکت در شورای برنامه ریزی، بازدید از شرکت های دانش بنیان، نشست با زنان کارآفرین، بازدید از پارک بانوان ساری و بند نسوان از برنامه های سفر یکروزه وی به مازندارن است.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/214296/جامعه-ایران-زنده-و-پویا-است
بستن   چاپ