آریا بانو
ملی‌پوش روئینگ زنان: به دنبال نتایج خوب در قهرمانی آسیا هستیم
دوشنبه 22 مهر 1398 - 10:18:45
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- ملی‌پوش روئینگ زنان ایران با اشاره به شرایط مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی گفت: این مسابقات به این دلیل که پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار می‌شود کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

نازنین رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورهای آسیایی برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌شوند نگاه ویژه‌ای به مسابقات پیش رو دارند چرا که هم می‌خواهند خود را محک بزنند و حریفان را ارزیابی کنند. به همین دلیل رقابت‌های قهرمانی آسیا با کیفیت بسیار بالا برگزار خواهد شد.
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داد: این مسابقات قرار است در پیستی بین‌المللی برگزار شود که میزبان تورنمنت‌های مختلف بوده و به همین دلیل شاهد مسابقاتی با کیفیت بالا خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم در این رویداد مهم نتایج مناسبی کسب کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی از مدال‌آوری ملی‌پوشان روئینگ در قهرمانی آسیا دارد؟ گفت: انتظارها بالا رفته‌است. ما در دوره گذشته قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال‌های متعددی دست پیدا کردیم و اکنون توقع از ما بالا است و همه منتظر مدال‌آوری ملی‌پوشان هستند.
رحمانی افزود: با تمام این شرایط باید بگویم که کارمان اصلا ساده نیست. کشورهای آسیایی سرمایه گذاری خوبی روی روئینگ داشته‌اند و کار ما دشوار است. ما تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه‌ای خوب کسب کنیم و امیدوارم که در روز مسابقه بتوانیم آنچه داریم را بگذاریم و نتیجه بگیریم. همه کشورها برای بهترین نتیجه راهی کره‌جنوبی می‌شوند.
دارنده 2 مدال نقره در بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به روند آماده‌سازی ملی‌پوشان تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی وقفه‌ای در اردوهای ما ایجاد شد. پس از اینکه سهرابیان کارش را در فدراسیون آغاز کرد برنامه‌های ما نیز شروع شد. ما در این مدت در تهران و بجنورد تمرین کردیم و تست‌های مختلفی هم دادیم و حالا باید برای کسب نتیجه در مسابقه شرکت کنیم.
ملی‌پوش روئینگ زنان ایران که قرار است در قایق دونفره و چهارنفره سنگین وزن پارو بزند، درباره وضعیت ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک نیز گفت: با توجه به تمریناتی که داشتیم کاملا آماده هستیم تا با بهترین شرایط در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم. این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. همچنین می‌توانیم حریفانمان را ارزیابی کنیم. سال آینده انتخابی المپیک را در پیش‌رو داریم و قهرمانی آسیا می‌تواند تاثیر خوبی بر روند کاری ما داشته باشد.
وی در پایان گفت: ما تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم که در قهرمانی آسیا مزد تلاش‌ها و زحمت‌هایمان را بگیریم و با کسب مدال‌های رنگارنگ عملکردی موفق داشته‌باشیم.
مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از 1 تا 5 آبان در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/213851/ملی‌پوش-روئینگ-زنان--به-دنبال-نتایج-خوب-در-قهرمانی-آسیا-هستیم
بستن   چاپ