آریا بانو
خدمت رسانی ستاد اربعین تا کی ادامه دارد؟
يکشنبه 21 مهر 1398 - 21:40:28
آریا بانو - خدمت رسانی ستاد اربعین تا کی ادامه دارد؟
٧٧٣
٠
رادیو اربعین / سردار محمدی فر با اعلام این خبر که تا 30 مهر خدمات رسانی ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش شده تا زمانی که زائران برمی گردند و به کشور مراجعت می کنند خدمات رسانی به آن ها انجام شود.
سردار محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین با ابراز خرسندی از اینکه تمام ظرفیت های موکب های ما چه در ایران و چه در عراق به صورت کامل فعال شده است، گفت: بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر را در 24 ساعت گذشته اسکان دادیم که عمده این آمار مربوط به کشور عراق است و بیش از 12 میلیون وعده غذایی از زائران در سه وعده پذیرایی شده است.
وی افزود: برای تامین آب در مرزها تقریبا همه امکانات و ظرفیت هایی که موجود بوده به کار گیری شده و تلاش شده تا کمبود هایی که در بعضی از جاها به خصوص در سمت عراق وجود دارد را مرتفع کنیم و می توانم بگویم که تمام ظرفیت ها و امکانات را به کار گیری کردیم تا زائران از این حیث بتوانند از خدمات بهره مند شوند.
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اعلام این خبر که تا 30 مهر خدمات رسانی ادامه خواهد داشت، گفت: تلاش شده تا زمانی که زائران برمی گردند و به کشور مراجعت می کنند خدمات رسانی به آن ها انجام شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/213691/خدمت-رسانی-ستاد-اربعین-تا-کی-ادامه-دارد؟
بستن   چاپ