آریا بانو
حضور زنان در پست‌های مدیریتی، کاری هوشمندانه است
شنبه 20 مهر 1398 - 15:21:07
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - ساری - معاون رئیس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: سپردن پست‌های مدیریتی به زنان کاری هوشمندانه است که موجب استفاده خوب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این قشر می‌شود.

معصومه ابتکار روز شنبه در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار گرفتن زنان در پست های مدیریتی باعث می شود که ضمن استفاده از استعدادهای این قشر در بخش های مختلف کاری، از نگرش آنها در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استفاده بکنیم.
وی با اشاره به اینکه در سال 96 و همزمان با آغاز پایش به کارگیری بانوان در مناصب دولتی آمار مدیران زن در دولت 13.6درصد بود که اکنون به 18.8 درصد رسیده ادامه داد : این روند اجرایی شدن تصمیم دولت برای سپردن پست های مدیریتی به زنان خوب است اما باید تسریع یابد.
به گفته معاون رئیس جمهوری قطعا برای رسیدن و جامه عمل پوشاندن برنامه سپردن 30 درصد پست های مدیریتی به زنان می بایست اقدامات سریعتر انجام شود تا به رشد قابل قبولی در این زمینه برسیم.
وی تاکید کرد : مطمئنا در اجرای این برنامه بنا و تصمیم بر این است که از زنان توانمند و شایسته برای سپردن پست های مدیریتی و مناصب استفاده بکنیم تا کارایی نظام دولتی ارتقا یابد.
ابتکار در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه و دیدن بازی تیم ملی ایران و کامبوج نیز به طور مختصر جواب داد : نتیجه خوبی گرفتیم.
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده صبح امروز وارد مازندران شد و پس از شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران، از شرکت های دانش بنیان استان که مدیران آنها زن بودند بازدید کرد.
شرکت در جلسه زنان فعال و بازدید از یک کارگاه تولید سفال و بازدید از زندان زنان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری به مازندران است.
2096/1899

http://www.banounews.ir/fa/News/213045/حضور-زنان-در-پست‌های-مدیریتی،-کاری-هوشمندانه-است
بستن   چاپ