آریا بانو
صعود بانوی کاراته‌کا ایران به دور دوم رقابت‌های ساحلی جهان
شنبه 20 مهر 1398 - 10:27:14
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- نمایندگان ایران در نخستین روز از رقابت‌های ساحلی جهان در رشته کاراته و در بخش کاتای انفرادی به مصاف حریفان رفتند که «فاطمه صادقی» با غلبه بر حریفان خود، به دور بعد صعود کرد.

بازی‌های ساحلی جهان به میزبانی قطر از امروز (شنبه) در رشته‌های مختلف آغاز شد که «فاطمه صادقی» و «ابوالفضل شهرجردی» رقابت‌های خود را آغاز کردند که صادقی در گروه نخست با «والنتینا هرناندز» از ونزوئلا، «برازدوآ» از اسلواکی، «پاتریشیا» اسپارتیرو از پرتغال، «هیلاری آکله» از کامرون، «جسیکا وونگ» از آمریکا، «یی یین تونگ» از هنگ کنگ و «الکساندرو آناکان» از نیوزلند رقابت می‌کند.
همچنین «ابوالفضل شهرجردی» در گروه نخست مردان از ساعت 10:30 با «بوتاند ناگی» از مجارستان، «فلیپه کنتراراس» از کلمبیا، «ایلیا اسمورگانر» از آلمان، «احمد زیگی زارستا» از اندونزی، «مین داک» از فرانسه، «آریل تورس» از آمریکا و «علی صاف اوغلو» از ترکیه وارد رقابت می‌شود.
همچنین رقابت‌های کاراته بازی‌های ساحلی جهان در بخش کاتا هم طی امروز و فردا (یکشنبه) در ساحل «کاتارا» پیگیری می‌شود که مرحله رده‌بندی و فینال آن فردا (یکشنبه) است.
پیش‌تر تیم فوتبال ساحلی ایران روز گذشته و قبل از آغاز رسمی رقابت‌ها به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و با نتیجه پنج بر چهار به برتری رسید.
کاروان ورزشی ایران با 17 ورزشکار در مجموع با کسب 17 سهمیه در رشته‌های فوتبال ساحلی 12 سهمیه، در کاراته 2 سهمیه (یک زن و یک مرد)، در سنگ‌نوردی 2 سهمیه (یک زن و مرد) و در کشتی یک سهمیه به این رویداد اعزام شدند.
در این بازی‌ها یک هزار و 240 ورزشکار زن و مرد از 97 کشور جهان شرکت دارند که در 14 رشته ورزشی برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.
این رویداد 24 مهرماه به کار خود پایان می‌دهد.
پیش از این قرار بود این بازی ها در شهر «سن دیه گو» آمریکا برگزار شود که به دلیل ناتوانی در میزبانی انصراف داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/212848/صعود-بانوی-کاراته‌کا-ایران-به-دور-دوم-رقابت‌های-ساحلی-جهان
بستن   چاپ