آریا بانو
فیلم‌های رابرت دنیرو روی آنتن می‌رود
جمعه 19 مهر 1398 - 13:44:39
آریا بانو - فیلم‌های رابرت دنیرو روی آنتن می‌رود
٢
٠
مهر / فیلم‌های شاخص رابرت دنیرو بازیگر مطرح سینما این هفته در شبکه نمایش پخش می‌شوند.
این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از رابرت دنیرو دربخش صحنه گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.
رابرت دنیرو بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده است. او 10 ساله بود که کارش را با تئاتر آغاز کرد و در نمایشنامه «جادوگر شهر اُز» هنرنمایی کرد. او بازیگری درونگراست و بازی‌های تأثیرگذار او منبع الهام بسیاری از بازیگران معاصر نظیر دانیل دی-لوئیس و شان پن بوده‌ است تا جایی که دانیل دی-لوئیس را دنیروی انگلیس می‌خوانند و او نیز دنیرو را قهرمان خود در آغاز راه بازیگری دانسته‌است.
رابرت دنیرو در سال 1968 اولین فیلم خود را با عنوان «احوالپرسی» اثر برایان دی پالما کارگردان جوان آن سال های سینما بازی کرد.
بر اساس تحلیلی که در ماه می سال 2015، بر مبنای شمار نقش‌های کلیدی یک بازیگر تهیه شد، دنیرو به عنوان بزرگترین بازیگر همه دوران تاریخ سینما برگزیده شد. او از میان 200 فیلمی که مورد توجه قرار گرفته، هفت نقش ماندگار را تصویر کرده که از هر بازیگر دیگری بیشتر است. بازی در«پدر خوانده»، «روزی روزگاری در آمریکا»، «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «مخمصه»، «کازینو» و «شکارچی گوزن» هفت نقشِ ماندگار اوست.
دیدگاه‌های سیاسی دنیرو، خصوصا درباره رفتارهای اخیر دولت آمریکا بخصوص دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور نیز در کانون توجه جهانی قرار گرفته است.
دنیرو در آخرین مصاحبه خود بیان کرد: وقتی ترامپ انتخاب شد، گفتم باید به او فرصت بدهیم اما او بدتر از چیزی است که تصور می‌کردم او مثل گانگسترهاست، دوره‌ وحشتناکی است.
فیلم های «رونین»، «وقت نمایش»، «کارآموز»، «همه خوب هستند»، «استاد دروغ»، «مخمصه» و «امتیاز» آثاری هستند که با بازیگری این بازیگر، به ترتیب از شنبه، 20 تا جمعه 26 مهرماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش شده و ساعت 3 و 8 صبح روز بعد بازپخش می شوند.

http://www.banounews.ir/fa/News/212562/فیلم‌های-رابرت-دنیرو-روی-آنتن-می‌رود
بستن   چاپ