آریا بانو
سرمربی تیم ملی فوتسال: حضور زنان در ورزشگاه‌ها مانع شکسته شدن حرمت‌ها می‌شود
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 08:48:14
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: با حضور زنان در ورزشگاه‌ها، حرمت‌ها حفظ می‌شود و شعارهای تند تماشاگران کاهش می‌یابد و این اتفاق خوشایند به فرهنگ‌ سازی کمک می‌کند.

شهناز یاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص حضور زنان در ورزشگاه آزادی در دیدار مقدماتی جام جهانی ایران و کامبوج، اظهار داشت: این اتفاق خیلی مثبت است و می‌توانست زودتر اتفاق بیافتد زیرا ایران کشوری با فرهنگ غنی است که در تمام دنیا متمدن شناخته می‌شود. این حق طبیعی زنان است که در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند و می‌توانند بدون هیچ مشکلی در کنار مردان از دیدن مسابقات فوتبال لذت ببرند.
وی افزود: با درایتی که در میان مسئولان مجوعه آزادی وجود دارد، حضور زنان در دیدار ایران و کامبوج به بهترین شکل ممکن رقم می‌خورد و بعد از این دیدار، زنان بیشتری از بازی‌ها استقبال می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: حضور اعضای خانواده و اقوام در کاهش فحاشی‌ها و شعارهای تند تماشاگران موثر است. مردان نیز وقتی مشاهده کنند که مادر یا خواهر آنان در این محیط هستند، حرمت‌ها را بیشتر نگاه می‌دارند. این اتفاق خوشایند به فرهنگ سازی بیشتر و سالم شدن فضای ورزشگاه‌ها کمک می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/212146/سرمربی-تیم-ملی-فوتسال--حضور-زنان-در-ورزشگاه‌ها-مانع-شکسته-شدن-حرمت‌ها-می‌شود
بستن   چاپ