آریا بانو
7 فیلمی که یادگیری زبان انگلیسی را برای شما آسان می‌کند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 23:32:09
آریا بانو - 7 فیلمی که یادگیری زبان انگلیسی را برای شما آسان می‌کند 2
٣٧٧
٠
باشگاه خبرنگاران / اگر به دنبال تقویت مهارت زبان انگلیسی خود به وسیله فیلم‌ها هستید، در این گزارش به بهترین موارد آن‌ها اشاره می‌کنیم.
آموختن یک زبان جدید همیشه لازم نیست در یک کلاس رخ بدهد. نکته مثبت در یادگیری زبان در عین سخت بودن این است که هر جا و در هر زمانی می‌توانید آن را بیاموزید؛ در یک کلاس، در خانه، در خانه دوست و آشنا و یا حتی در رستوران.
اما بیشترین جادو‌های آموزش زبان خارج از کلاس‌ها رخ می‌دهد. بعضی از مردم زبان جدید را با گوش دادن به موسیقی و بعضی نیز با نگاه کردن به برنامه‌های تلویزیونی، سعی در افزایش توانایی خود در این زمینه دارند. اما بهترین نوع آموزش دیدن فیلم‌های سینمایی است؛ چرا که شاهد شیوه تلفظ کلمات خواهید بود و از همه مهمتر، از آن لذت خواهید برد. چه کاری بهتر از این که فیلم مورد علاقه خود را نگاه کنید و چیزی از آن یاد بگیرید.
اما همیشه این سوال مطرح بوده آیا فیلم‌های پرفروش از زبان بد و یا فیلم‌های مستقل از کلمات پیچیده و عجیب و غریب استفاده می‌کنند؟ برای کمک به انتخاب بهترین گزینه، فیلم‌های موثر و سرگرم کننده این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.
مستربین پلیس می‌شود
این فیلم که با نام‌های جانی انگلیش یا برادر کوچک جیمزباند هم شناخته می‌شود، یک سه گانه است که داستان یک مامور به همین نام را روایت می‌کند. روان آتکینسون که با شخصیت مستربین شناخته می‌شود، در این فیلم بازی کرده است.
شهرت جانی انگلیش به خاطر صحنه‌های طنز آمیز آن است که با ترکیب صحنه‌های اکشن به فیلمی مناسب برای یادگیری زبان تبدیل شده است. آخرین قسمت این سه گانه در سال 2018 منتشر شد.
****
پارک ژوراسیک
ممکن است همه شما این فیلم را دیده باشید و اگر ندیده اید، حتما به سراغ آن بروید. پارک ژوراسیک یکی از کامل‌ترین و بهترین فیلم‌ها برای یادگیری کلمات و اصطلاحات پیچیده علمی است که در میان جنبه سرگرمی آن برای مخاطب ارائه می‌شود. فروش خوب قسمت نخست این فیلم باعث شد، سه فیلم دیگر از دنیای ژوراسیک و دایناسور‌ها ساخته شود.
****
ناتینگ هیل
اگر مطمئن نیستید که می خواهید انگلیسی بریتانیایی بیاموزید یا انگلیسی آمریکایی، بهترین پیشنهاد که به شما ارائه می‌شود فیلم ناتینگ هیل است. داستانی کمدی و عاشقانه که لندن را به تصویر می‌کشد و در آن یک کتاب فروش با یک ستاره و بازیگر آمریکایی ملاقات می‌کند و داستان‌های جالبی را رقم می‌زند.
****
سخنرانی پادشاه
وقت آن است که به سراغ یک برنده اسکار برویم؛ این فیلم در مورد زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر ملکه فعلی این کشور است که دچار لکنت زبان است.
این فیلم در 12 بخش نامزد اسکار شد و 4 جایزه نیز کسب کرد. این اثر فیلمنامه خوبی دارد و با نقل‌های بجا و مناسب گزینه مناسبی برای دوستداران ژانر درام و تاریخی است.
****
جادوگر شهر اُز
یکی از مشهور‌ترین و برجسته‌ترین فیلم‌های سینمای کلاسیک هالیوود، جادوگر شهر اُز است که از فیلم هایی است که می‌توانید از جذابیت فانتزی بودن به سود خود استفاده و مهارت صحبت کردن خود را تقویت کنیم. این فیلم داستان دختری به نام دروتی را دنبال می‌کند که وارد یک دنیای جادویی می‌شود و تلاش می‌کند خودش را نجات دهد.
****
بابادوک
نوبت به فیلم‌های ژانر ترسناک می‌رسد؛ اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک نیستید این فیلم شما را به آن علاقه‌مند خواهد کرد. یک زن به همراه پسر کوچک خود یک کتاب عجیب در مورد یک هیولا به نام بادابوک را پیدا می‌کند و اتفاقات عجیب تری در خانه آن‌ها شروع به رخ دادن می‌کند. نکته‌ای که در این فیلم وجود دارد این است که با لهجه استرالیایی در آن صحبت می‌شود و شاید چالش جدیدی برای شما باشد.
****
داستان اسباب بازی
فیلم‌های انیمیشنی مثل داستان اسباب بازی بهترین وسیله برای پیشرفت زبان انگلیسی هستند؛ چرا که مخاطب اصلی آن‌ کودک است و زبان استفاده شده در آن‌ها بسیار ساده است. اگرچه فیلمنامه آن برای بزرگسالان نیز جذاب خواهد بود. چهار فیلم از اسباب بازی‌ها ساخته شده که تعداد مناسبی برای یادگیری زبان و لذت بردن از فیلم محسوب می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/212111/7-فیلمی-که-یادگیری-زبان-انگلیسی-را-برای-شما-آسان-می‌کند
بستن   چاپ