آریا بانو
بهترین شوینده چشمان را بشناسید
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 17:16:07
آریا بانو - بهترین شوینده چشمان را بشناسید
٩١
٠
بهداشت نیوز / افراد ساعت‌ها در برابر صفحه کامپیوتر می‌نشینند و به آن خیره می‌شوند که این روش می‌تواند دشمن بزرگی برای چشمان فرد محسوب شود. البته نه تنها صفحه کامپیوتر بلکه آلودگی محیط هم می‌تواند به چشمان فرد آسیب برساند. گلاب خواص درمانی برای مراقبت از چشم‌ها دارد.
گلاب از فرآورده‌های اصلی گل محمدی است که تاثیر فوق العاده‌ای در سلامت پوست و کاهش اضطراب دارد و علاوه بر آن خواص درمانی فوق العاده‌ای برای چشم خواهد داشت. گلاب خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده دارد. این ماده معطر می‌تواند از چشم‌ها در برابر گرد و غبار، آلودگی ها، قرمزی، التهاب چشم و مواد مضر لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت کند. برای این منظور با کمک پنبه می‌توانید گلاب را بر روی چشمانتان ماساژ دهید. بهتر است که به مدت 10 تا 15 دقیقه این حالت را حفظ کنید.
افراد با شست و شوی چشم‌ها می‌توانند با فشار و خستگی آن مقابله کنند، بدین صورت که چند قطره گلاب تمیز را به مقداری آب اضافه کنید و به همراه یک پد پنبه ای چشمانتان را بشویید. مخلوط شیر سرد و گلاب می‌تواند سیاهی دور چشم فرد را رفع کرده و بهبود ببخشد. روزانه حداقل 10 دقیقه می‌توان این مخلوط را بر روی چشم‌ها قرار داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/211942/بهترین-شوینده-چشمان-را-بشناسید
بستن   چاپ