آریا بانو
نمایشگاه کتاب استانی به خرم‌آباد و شهرکرد رسید
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 16:42:16
آریا بانو - برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی با دو نمایشگاه کتاب هم‌زمان در استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری دنبال می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این دو نمایشگاه به‌صورت هم‌زمان شنبه 20 مهرماه در شهرهای خرم‌آباد و شهرکرد افتتاح می‌شود.
در چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با توجه به ثبت‌نام انجام‌شده در پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس( www.icfi.ir ) تعداد 332 ناشر در 192 غرفه 69 هزار و 829 عنوان کتاب را در محل دایمی نمایشگاه‌های شهرکرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند؛ از استان چهارمحال و بختیاری نیز 20 ناشر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و 4 کتاب‌فروشی استان در قالب طرح "همراه" در این رویداد فرهنگی با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند کرد. بن خرید کتاب تخصیص یافته جهت برگزاری این نمایشگاه مبلغ 700 میلیون تومان است که از طریق شعبه بانک مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
همچنین در سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان 261 ناشر از سراسر کشور، در 190 غرفه جانمایی شده‌اند که 57 هزار و 600 عنوان کتاب را در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد در معرض دید قرار می‌دهند. 8 ناشر نیز از استان لرستان در نمایشگاه حضور دارد و مبلغ 450 میلیون تومان بن خرید کتاب از طریق بانک مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.
برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از تازه‌های نشر استان، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی و... از برنامه‌های جنبی در نظر گرفته برای این دو نمایشگاه است.
این دو نمایشگاه از 20 تا 25 مهر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/211922/نمایشگاه-کتاب-استانی-به-خرم‌آباد-و-شهرکرد-رسید
بستن   چاپ