آریا بانو
فوتسال زنان ایران و روسیه دیدار دوستانه برگزار می‌کنند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 13:32:14
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران از برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه در بهمن ماه امسال خبر داد.

«شهناز یاری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تیم ملی روسیه بهمن ماه امسال با ورود به ایران، دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی فوتسال زنان ایران خواهد داشت. همچنین زنان فوتسالیست ایرانی 19 اردیبهشت سال 99 در تورنمنت چهار جانبه جام آزادی روسیه شرکت می‌کنند.
وی افزود: ملی‌پوشان در این تورنمنت به مصاف سه تیم روسیه، اسپانیا و پرتغال خواهند رفت. حضور در این تورنمنت و دیدار با سه تیم مطرح اروپایی که از تکنیک فنی بالایی برخوردار هستند، در پیشرفت تیم ملی فوتسال زنان ایران کمک می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان تاکید کرد: این تورنمنت سبب می‌شود تا نقاط ضعف خود را دریابیم و آن را برطرف کنیم. همچنین با فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال رایزنی کردم تا پس از این مسابقه‌ها 2 دیدار دوستانه دیگر در برنامه ملی‌پوشان گنجانده شود. پس از این دیدارها به ارزیابی تیم‌ها برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی سال 2020 آسیا می‌پردازیم و ملی‌پوشان تا خرداد ماه از آمادگی کامل برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار می‌شوند.
شهناز یاری 14 مهر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب شد. وی پیش از این از سال 92 تا 94 سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان را برعهده داشت. او در فصل گذشته مربی تیم فوتسال نامی‌نو اصفهان بود و توانست این تیم را به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال زنان برساند.

http://www.banounews.ir/fa/News/211828/فوتسال-زنان-ایران-و-روسیه-دیدار-دوستانه-برگزار-می‌کنند
بستن   چاپ