آریا بانو
فریده اولاد قباد : عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 9:07:10 AM
زنان خبر
آریا بانو - رئیس فراکسیون زنان مجلس تاکیدکرد: مبارزه با فساد موجب کاهش شکاف میان مردم و حاکمیت می‌شود. آقای رئیسی کار خوبی را در مبارزه با فساد شروع کرده که می‌تواند موجب اعتمادسازی شود؛ بنابراین امیدواریم که روند کنونی در قوه قضاییه به منظور مبارزه با فساد اقتصادی ادامه داشته باشد.

به گزارش بانو نیوز ، فریده اولاد قباد نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کنونی مبارزه با فساد اقتصادی در قوه قضاییه، گفت: موافق مبارزه با فساد هستم و دولت اصلاحات از لحاظ مبارزه با فساد اقدامات خوبی انجام داد و یک دولت پاکدست بود.
او با اشاره به جلسه فراکسیون زنان مجلس با آیت الله رئیسی، ادامه داد: از رئیس قوه قضاییه به دلیل اقدامات خوبی که در جهت مبارزه با فساد داشتند تقدیر کردیم، چون ما هم در مبارزه با فساد پیش گام هستیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: امیدوارم مبارزه با فساد همه جانبه باشد و با کسانیکه اخلالگر اقتصادی هستند و یا از طریق رانت به دنبال مفاسد اقتصادی هستند، برخورد شود.
اولاد قباد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد موجب کاهش شکاف میان مردم و حاکمیت می‌شود. آقای رئیسی کار خوبی را در مبارزه با فساد شروع کرده که می‌تواند موجب اعتمادسازی شود؛ بنابراین امیدواریم که روند کنونی در قوه قضاییه به منظور مبارزه با فساد اقتصادی ادامه داشته باشد.
او تاکیدکرد: سه قوه در جهت منافع ملی و مصالح عمومی مردم باید در خصوص مبارزه با فساد اقدام کنند که حتما این اقدامات می‌تواند موجب کاهش فساد و اعتماد بیشتر مردم به حاکمیت شود.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/211636/فریده-اولاد-قباد---عملکرد-قوه-قضاییه-در-مبارزه-با-فساد
بستن   چاپ