آریا بانو
شیرین یزدان بخش: نقش مادر «محسن تنابنده» را در عنکبوت بازی می‌کنم
سه شنبه 16 مهر 1398 - 14:51:33
آریا بانو - شیرین یزدان بخش: نقش مادر «محسن تنابنده» را در عنکبوت بازی می‌کنم
٠
٠
میزان / بازیگر فیلم سینمایی «عنکبوت» گفت: روایت فیلم عنکبوت درباره یک قاتل است و من به طرز جالبی در این فیلم نقش مادر این قاتل که نقش آن را محسن تنابنده ایفا می‌کند بازی می‌کنم، این نقش نسبت به نقش‌های قبلی ام کمی متفاوت است.
شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای بازی در فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی «ابراهیم ایرج‌زاد» جلوی دوربین رفته و به غیر از آن در کار دیگری بازی نمی‌کنم.
وی درباره نقش خود در این فیلم سینمایی تاکید کرد: روایت فیلم عنکبوت درباره یک قاتل است و من به طرز جالبی در این فیلم نقش مادر این قاتل که نقش آن را محسن تنابنده ایفا می‌کند بازی می‌کنم، این نقش نسبت به نقش‌های قبلی ام کمی متفاوت است.
بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» در همین راستا ادامه داد: شاید پیش از این همیشه نقش مادر را در سینما بازی کرده باشم اما بازی در نقش مادر یک قاتل با ویژگی های خاصی که این کاراکتر دارد برای من جالب است.
وی درباره دلیل کم کار شدن خود در سال جاری اظهار کرد: نسبت به گذشته کمی سنم بالاتر رفته و به همین دلیل کمی بیش از گذشته به استراحت نیاز دارم، به همین دلیل سعی می‌کنم کم اما خوب انتخاب کنم تا هم در سینما حضور داشته و هم اینکه زیاد خسته نشوم.
بازیگر فیلم سینمایی «عنکبوت» درباره روند ساخت این فیلم سینمایی افزود: در حال حاضر من همچنان جلوی دوربین می روم و کارم تمام نشده است، هنوز زمان دقیقی از پایان فیلمبرداری اعلام نشده است، فعلاً فیلم برداری بخش‌های بیرونی به پایان رسیده و بخش‌های داخلی مانده است.
یزدان‌بخش از احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به خاطر بازی در فیلم «عنکبوت» خاطرنشان کرد: من که نمی‌توانم در این موارد نظری بدهم، در کل هم بازیگر حرفه‌ای این عرصه نیستم و بیشتر سعی می‌کنم با بازی در سینما حالم بهتر شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/211285/شیرین-یزدان-بخش--نقش-مادر-«محسن-تنابنده»-را-در-عنکبوت-بازی-می‌کنم
بستن   چاپ