آریا بانو
صوفی‌زاده: نگاه‌ها برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مثبت است
سه شنبه 16 مهر 1398 - 11:00:04
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - ایران - نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: نگاه‌ها برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مثبت است و امیدواریم افرادی که برای تماشای دیدار ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کنند از تماشای یک مسابقه ملی لذت ببرند.

«لیلا صوفی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: البته پیش از دیدار تیم ملی ایران با کامبوج نیز زنان ایرانی به ورزشگاه آزادی رفته بودند و این برای نخستین مرتبه نیست که زنان مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا می‌کنند.
وی همچنین با بیان اینکه کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برای این دیدار برنامه‌های ویژه‌ای دارد، خاطر نشان کرد: مجموعه زنان زیر مجموعه فدراسیونی فوتبال است و تمامی برنامه‌هایی که برای این بازی تدارک دیده شده است در اختیار کمیته فرهنگی است.
نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: به دنبال این بودیم تا بین مربیان زن ایرانی بهترین گزینه را برای تیم فوتبال زنان انتخاب کنیم و خوشحالیم که این اتفاق خوشایند رخ داد و به طور حتم در این باره مفصل حرف خواهم زد.
تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین به مصاف تیم ملی کامبوج خواهد رفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/211127/صوفی‌زاده--نگاه‌ها-برای-حضور-زنان-در-ورزشگاه‌ها-مثبت-است
بستن   چاپ