آریا بانو
انصراف ملی‌پوش تیروکمان از مسابقات قهرمانی آسیا
دوشنبه 15 مهر 1398 - 12:27:36
آریا بانو - دارنده مدال برنز میکس تیروکمان بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: هدف‌گذاری من مسابقات قهرمانی آسیا تایلند بود اما بنا به دلایل شخصی مجبور شدم از حضور در تیم ملی و شرکت در قهرمانی آسیا تایلند انصراف بدهم.

فرشته قربانی افزود: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا که موفق به کسب مدال برنز میکس کامپوند شدم تصمیم گرفتم مدتی از تیم ملی دور باشم و به زندگی شخصی خود بپردازم. البته در این یکسال دنبال کارهای استخدامی خود نیز بودم که متاسفانه نتیجه‌بخش نبود و همچنان پیگیر کارهای استخدامی هستم.
وی گفت: بعد از یکسال دوری از تیروکمان تصمیم گرفتم برای شرکت در قهرمانی آسیا تایلند دوباره حضور خود را در تیم ملی تثبیت کنم. بنابراین با برنامه‌ریزی منسجمی که انجام داده بودم در انتخابی تیم ملی شرکت کردم و موفق شدم رکورد ورودی را بزنم و به تیم ملی دعوت شوم.
قربانی اضافه کرد: حتی در رکوردگیری درون اردویی نیز شرایطم راضی‌کننده بود و قرار بود در اردویی که از 23 شهریور در سایت تیروکمان برپا شده بود و تا 11 مهر ادامه داشت در نهایت 4 کماندار اعزامی به قهرمانی آسیا تایلند معرفی شوند که من با وجود این که می‌دانستم برای تایلند انتخاب می‌شوم اما به خاطر دلایل شخصی و فراهم نبودن شرایطم از تیم ملی انصراف دادم تا 4 کماندار دیگر یعنی سید ویدا حلیمیان، راحله فارسی، مینا مرادی‌وند و آرزو طاهریان برای تایلند انتخاب شوند.
دارنده مدال برنز تیمی قهرمانی آسیا بنگلادش در پاسخ به این پرسش که آیا ناراحت نیستید از این که مسابقات آسیایی را از دست دادید، گفت: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اصلی من قهرمانی آسیا تایلند بود و دوست داشتم بار دیگر خود را در این مسابقات مطرح کنم، اما شرایطی ایجاد شد که ترجیح دادم به خاطر چیزهای مهم‌تر، از علاقه خود دست بکشم و مدتی از تیم ملی دور بمانم.
وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا دوباره قصد بازگشت به تیم ملی را دارید یا خیر؟ افزود: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم بلکه تمریناتم را به طور مرتب در شهرستان خود (خرم‌دره) پیگیری خواهم کرد تا بعد از قهرمانی آسیا تایلند بعد از شرکت در انتخابی دوباره عضو تیم ملی کامپوند شوم.

http://www.banounews.ir/fa/News/210689/انصراف-ملی‌پوش-تیروکمان-از-مسابقات-قهرمانی-آسیا
بستن   چاپ