آریا بانو
مهارت زندگی/ عکاسی در پاییز
شنبه 13 مهر 1398 - 10:06:21
آریا بانو - مهارت زندگی/ عکاسی در پاییز
٢٨
٠
خراسان / فصل پاییز، وقت خوبی برای گرفتن عکس های رویایی و جذاب با تنالیته رنگ های گرم است. اگر به عکاسی علاقه مندید یا حتی صرفا به دنبال یک سرگرمی برای روزهای زیبای پاییزی هستید، با چند نکته درباره عکاسی در پاییز با ما همراه باشید.
نور را در ساعت های طلایی دریابید. در طول پاییز، نور ملایم و البته گرم در ساعت های طلایی باعث زیباتر شدن عکس‌های‌تان خواهد شد. این ساعت های طلایی از طلوع خورشید شروع می شود و تا غروب ادامه خواهد داشت. بنابراین در این فصل در طول روز به دنبال عکاسی باشید، زیرا ترکیب رنگ های غنی پاییز با نور ملایم آفتاب می تواند بهترین حالت را برای عکس های شما رقم بزند.
از عناصر محیطی استفاده کنید. هوای این فصل زیبا پر از غافلگیری است. مِه و صبح های ابری می تواند فضایی رمانتیک برای ثبت عکس های شما به وجود آورد و جنگل و بیشه های کوچک، بهترین لوکیشن های عکاسی را برایتان فراهم می‌کنند. قطرات باران هم از آن دسته عناصری است که می تواند حال و هوای رویایی و شاداب به عکس تان بدهد. پس این لحظه‌ها را دریابید.
دنبال محل های خاص برای عکاسی نباشید. اگر امکان سفر رفتن یا عکاسی در فضاهای طبیعی مانند جنگل را ندارید، منظره ای در گوشه یک پارک، خیابانی که درختان در امتدادش ردیف شده‌اند، یا حتی یک تک‌درخت با برگ‌های خشک، می تواند با زاویه ای مناسب، جزو بهترین مکان ها برای عکاسی باشد. همواره سعی کنید خارج از چارچوب همیشگی به اطراف تان نگاه کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/209494/مهارت-زندگی--عکاسی-در-پاییز
بستن   چاپ