آریا بانو
زنان قم در جایگاه دوم بدمینتون ایران
شنبه 13 مهر 1398 - 10:04:48
زنان خبر
آریا بانو - قم نیوز: تیم زنان هیأت‌ بدمینتون استان قم دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور را با کسب رتبه دوم به پایان رساند.

به گزارش بانو نیوز ، بعد از فصل 1397 لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های ایران که با توقف تیم‌های مردان و زنان باشگاه‌های کشور همراه بود، بانوان بدمینتون‌باز قم با هدف راهیابی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته در کشور بار دیگر گام به لیگ دسته اول گذاشتند.
این در حالی است که امسال نیز هشت تیم در لیگ دسته اول بدمینتون زنان کشور حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را به دست بیاورد.
تیم بانوان هیأت‌ بدمینتون استان قم که یکی از هشت تیم حاضر در فصل 1398 لیگ دسته اول به شمار می‌رود، در گروه دوم مقدماتی جای گرفته، گروهی که در آن تیم‌های فراز شیراز، سام‌ اسکوان تهران و شرکت عمران شهر جدید گلبهار را پیش‌رو دارد و باید 6 بازی با این رقبا برگزار کند.
بانوان بدمینتون‌باز قم برای انجام دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی راه شیراز شدند و در نخستین مسابقه خود برابر تیم فراز شیراز نتیجه را با حساب پنج بر صفر واگذار کردند اما در دو مسابقه بعدی این نتیجه را جبران کرده و با کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی به کار خود پایان دادند.
نماینده قم در دومین مسابقه خود با حساب پنج بر صفر از سد تیم شرکت عمران شهر جدید گلبهار عبور کرد و در گام سوم با نتیجه سه بر دو از سد تیم سام اکسوان تهران گذشت تا بعد از تیم فراز شیراز در جایگاه دوم قرار گرفته و منتظر دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی برای صعود به جمع چهار تیم برتر باشد.
در رده‌بندی پایان دور رفت مرحله مقدماتی گروه دوم لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران، تیم فراز شیراز با کسب 9 امتیاز مقام نخست را کسب کرد، تیم هیأت‌ بدمینتون قم با کسب هفت امتیاز دوم شد و تیم سام اکسوان تهران با کسب پنج امتیاز سوم شد، ضمن اینکه دور برگشت این مسابقات با عنوان جام ولایت از هجدهم تا نوزدهم مهرماه برگزار شود.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/209471/زنان-قم-در-جایگاه-دوم-بدمینتون-ایران
بستن   چاپ