آریا بانو
تداوم باخت‌های خانگی نماینده لیگ‌برتری فوتسال بانوان مازندران
جمعه 12 مهر 1398 - 15:26:29
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - ساری - تیم شهروند ساری نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امتیاز بازی خانگی هفته هشتم را به سایپای صدرنشین واگذار کرد.

دو تیم امروز جمعه در سالن هاشمی نسب ساری به مصاف هم رفتند که تیم شهروند با نتیجه 3 بر صفر میزبان را شکست داد.
گل های این دیدار را آرزو صدقیانی، مینا بیگی و شهین افلاکی به ثمر رساندند.
تیم شهروند که از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران پر شور برخوردار بود نتوانست از موقعیت‌های به وجود آمده بهره ببرد و باز هم امتیاز بازی خانگی را به حریف واگذار کرد.
شهروند که اکنون در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قرار دارد نتوانست در مقابل تیم سایپا که صدرنشین جدول است حرکت قابل توجهی انجام دهد.
اگرچه انتظار می‌رفت تیم سایپا با برخورداری از بازیکنان ملی پوش و شرایط صدر جدولی، بازی پر گلی را به نمایش بگذارد اما دروازه‌بان تیم شهروند با خروج به موقع که بارها تکرار شد توانست مانع از گل‌زنی بازیکنان ملی‌پوش سایپا شود.
همچنان جای خالی بازیکن تمام کننده در تیم شهروند احساس می‌شود تا بتواند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند که این مساله توسط مربی تیم شهروند در گفت و گو با ایرنا تایید شد.
جذب بازیکن تمام‌کننده در نیم فصل
مربی تیم شهروند ساری به خبرنگار ایرنا گفت: امروز یک بازی سنگین با تیم صدر جدولی داشتیم و خدا را شاکر هستیم که بازیکنان ما به مسابقات سنگین که رسیدیم تازه از بند مصدومیت خارج شدند، بازی به بازی بهتر می‌شویم و در بازی‌های آینده حمله بازیکنان با نتیجه خواهد بود.
فائزه جعفری درباره باخت‌های خانگی شهروند اظهار داشت : بازی‌های قبل مصدومیت داشتیم ولی اکنون در بازی‌های خانگی به تیم‌های صدر جدول خوردیم، بازی قبلی هم با تیم حفاری بود و امروز هم با تیم صدر جدول بازی کردیم و نتیجه را از دست دایم.
وی یادآور شد: جای خالی بازیکن تمام‌کننده را احساس می‌کنیم و به دنبال آن هستیم تا در نیم فصل بازیکن مورد نیاز تیم را جذب کنیم.
از بازیکنانم راضی هستیم
سرمربی تیم سایپا هم در گفت گو با ایرنا اظهار داشت : بازی خوبی بود و تیم شهروند با هدف و برنامه‌ریزی پا به این مسابقه گذاشت.
نیلوفر اردلان افزود: خدا را شاکریم که توانستیم برنامه‌هایی را که داشتیم اجرا کنیم و با سه گل توانستیم برنده این دیدار باشیم اما تصور می‌کنم این توانایی را داشتیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
وی با بیان اینکه بالاخره شرایط میزبانی و مهمانی و آ ب و هوا، متفاوت است، گفت: بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند و من از سبک بازی بازیکنانم راضی هستم البته موقیعت‌های بسیاری داشتیم که تبدیل به گل نشد.
شهروند که در شروع لیگ، بازی نخست را استراحت داشت تاکنون از هشت بازی خود تنها یک برد و یک مساوی به دست آورده و 6 باخت را تجربه کرده است.
1654/9927

http://www.banounews.ir/fa/News/209242/تداوم-باخت‌های-خانگی-نماینده-لیگ‌برتری-فوتسال-بانوان-مازندران
بستن   چاپ