آریا بانو
بهترین راه برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
جمعه 12 مهر 1398 - 14:15:30
آریا بانو - بهترین راه برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
٥٩
٠
باشگاه خبرنگاران / استفاده از روش های معمول از بین بردن موها باعث تیرگی پوست این ناحیه خواهد شد. یکی دیگر از عوامل سیاهی زیر بغل می‌تواند وجود سلول‌های مرده در زیر بغل باشد.بسیاری از متخصصان معتقدند که مواد شیمیایی موجود در دئودورانت‌ها می‌توانند یکی از عوامل موثر در ایجاد سیاهی زیربغل باشند. زیرا محصولات ضد تعریق می‌توانند رنگ زیر بغل را تغییر داده و این تغییر معمولا بلند مدت یا حتی گاه همیشگی خواهد بود.
گاهی، استفاده از لباس‌های تنگ باعث اصطکاک بین پوست بدن و پارچه لباس می‌شود که همین امر موجب تغییر رنگ زیر بغل خواهد شد. در این مورد کاهش وزن می‌تواند به رفع این عامل کمک کند. برخی افراد، سیاهی زیر بغل خود را از والدین خود به ارث می‌برند، اما اگر عامل مربوط به وراثت نباشد، می‌تواند عوامل دیگری نظیر تغییر هورمونی، افزایش وزن و یا حتی استفاده از قرص‌های ضد بارداری بر روی آن موثر باشد.
بهترین راه مبارزه با سیاه شدن زیر بغل برای افراد دیابتی، نگه داشتن انسولین در حد متناسب و استفاده از راه‌های طبیعی کاهش تعریق است. افراد می‌توانند برای از بین بردن این تیرگی‌ها از روش‌هایی مانند مخلوط زعفران، آب لیمو، ماسک‌های روشن کنند، سیب زمینی و خیار، روغن نارگیل و ویتامین E بهره ببرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/209196/بهترین-راه-برای-از-بین-بردن-تیرگی-زیر-بغل
بستن   چاپ