آریا بانو
انتخابی جام جهانی 2022؛
زنان فوتبال‌دوست بلیت 3 جایگاه دیگر ورزشگاه آزادی را خریدند
جمعه 12 مهر 1398 - 12:10:32
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - زنان فوتبال‌دوست ایرانی بلیت 3 جایگاه دیگر در نظر گرفته شده در ورزشگاه آزادی برای دیدار تیم ملی برابر کامبوج را نیز در کمتر از یک ساعت خریداری کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین باید در ورزشگاه آزادی و در روز هجدهم مهرماه به مصاف کامبوج برود.
طبق وعده فدراسیون فوتبال و درخواست صریح فیفا، زنان ایرانی در این مسابقه می‌توانند حضور پیدا کنند. در همین رابطه با آغاز بلیط فروشی در سایت pin90.ir یک جایگاه با رنگ بنفش به زنان ایرانی اختصاص پیدا کرد.
در کمتر از یک ساعت تمام بلیت‌های جایگاه مربوطه به فروش رسید و با استقبال فوق‌العاده زنان، دختران و بانوان علاقمند روبرو شد. سپس سه جایگاه دیگر نیز مطابق انتظار در سایت مربوطه برای بانوان در نظر گرفته شد که آنها هم خیلی زود به فروش رسیدند تا به الان شاهد حضور حدود 3500 نفر از تماشاگران زن ایرانی در 4 جایگاه در نظر گرفته شده برای آنان در دیدار ایران و کامبوج باشیم.
باید دید با توجه به زمان باقیمانده آیا باز هم جایگاه دیگری به بانوان ایرانی اختصاص پیدا خواهد کرد یا خیر.
در حالی که زنان فوتبال‌دوست ایرانی تا به الان بلیت‌های هر چهار جایگاه اختصاص پیدا کرده را خریداری کرده‌اند و استقبال فوق‌العاده‌ای داشته‌اند این استقبال از سوی مردان فوتبالدوست زیاد نبوده است.
طبق شمارشی که تا دقایقی پیش از طریق سایت pin90.ir صورت گرفته کمتر از چهار هزار بلیط توسط مردان خریداری شده است و تقریبا تعداد آنها با تعداد زنان تا به الان برابر است. البته انتظار می‌رود در ادامه به تعداد مردان افزوده شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/209160/زنان-فوتبال‌دوست-بلیت-3-جایگاه-دیگر-ورزشگاه-آزادی-را-خریدند
بستن   چاپ