آریا بانو
با حکم شریعتمداری؛
دو معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 02:02:35
آریا بانو - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی جداگانه «غلامرضا پناه» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و «حجت الله میرزایی» را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایسنا ، متن حکم محمد شریعتمداری، به غلامرضا پناه به شرح ذیل است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « معاون توسعه مدیریت و منابع » وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.
با عنایت به ضرورت نهادینه سازی اصول مدیریت مشارکتی، انتظار دارم نسبت به تحقق عدالت سازمانی از طریق ایجاد فرصت های برابر شغلی و تعیین ساز و کارهای انگیزشی جبران خدمت و حقوق و مزایای کارکنان به منظور استقرار نظام هماهنگ متناسب با سطح وزارتخانه های برخوردار اقدامات موثری را بعمل آورید.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
از جمله سوابق غلامرضا پناه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار ( از 14/10/96 تاکنون)، معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد، مشاور معاون وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی، مسئول دبیرخانه شورای عالی کار وزرات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مسئول دبیرخانه شورای عالی حفاظت فنی وزرات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت و کشاورزی کوثر دنا و رئیس هیات مدیره شرکت سامان نور کوثر اشاره کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری همچنین در حکمی دیگر «حجت الله میرزایی » را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد که در متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به میرزایی آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « معاون امور اقتصادی » وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.
با عنایت به ضرورت حاکم سازی منطق اقتصادی در سیاستگذاری ها و اهمیت انجام اصلاحات ساختاری، انتظار دارم ضمن بهره گیری از کارآمدترین راهکارها و ابزارهای موجود، تعاملات موثر با نهادهای ذیربط و مجموعه سازمان های وابسته، نسبت به راهبری هرچه شایسته تر سیاست های اقتصادی وزارتخانه اقدامات موثرتری را به عمل آورید.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
حجت الله میرزایی ، دکترای اقتصاد است و از جمله سوابق وی می توان به عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از 1377
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در سال 1396 و 1397، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1395 و 1396، معاون دانشگاه علامه طباطبایی 1381-1383، معاون استانداری سیستان و بلوچستان 1376 و مدیر طرح توسعه محور شرق 1376-1380 اشاره کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/208747/دو-معاون-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-منصوب-شدند
بستن   چاپ