آریا بانو
انواع ایده های بانمک و جالب برای کاردستی پنگوئن کودکانه
چهارشنبه 10 مهر 1398 - 17:23:17
آریا بانو - انواع ایده های بانمک و جالب برای کاردستی پنگوئن کودکانه 26
١٧٣
٠
آرگا/ یکی از سرگرمی های که باعث به وجد آمدن کودکان و نوجوانان می گردد، اقدام به ساخت کاردستی می باشد، که هر یک از آنان با توجه به سوژه در نظر گرفته خود می توانند از وسایل مختلفی استفاده کنند و با ذوق و ابتکار خود به بهترین شکل، وسیله مد نظر خود را بسازند. از این رو در ادامه نمونه های زیبا و دوست داشتنی از کاردستی پنگوئن را به اشتراک گذاشته ایم، که ضمن تماشایی این مدل ها می توانید، کودکان یا نوجوانان را تشویق به ساخت این مدل کاردستی ها کنید.
پنگوئن از گونه پرندگان می باشد و محل زندگی آن ها مناطق سردسیر و در کنار اقیانوس ها است. این پرندگان قادر به پرواز کردن نمی باشند، اما به خوبی شنا می کنند و غذای آن ها ماهی است، برخی به آن ها «ماهی گیرک بزرگ» می گویند. همانطور که می دانید این پرندگان دو بال کوتاه و کلفت دارند و به وسیله آن ها شنا می کنند و رنگ بدنشان سیاه و سفید می باشد. مدل های زیبای ساخت کاردستی پنگوئن
لیوان های یکبار مصرف و رول دستمال کاغذی یا قوطی کنسرو به دلیل داشتن شکل استوانه ای بهترین انتخاب برای ساخت پنگوئن می باشند، که با رنگ آمیزی آن ها می توان این پرنده زیبا را بسازید. البته با استفاده از کاغذ و مقوا سفید و مشکی نیز می توان دل های زیباتری از انواع کاردستی پنگوئن را به سادگی بسازید. به همین منظور شما در مطلب پیش رو می توانید از این مدل های زیبا دیدن نمایید و با توجه به علاقمندی خود، نمونه مورد پسند خود را بسازید.

http://www.banounews.ir/fa/News/208554/انواع-ایده-های-بانمک-و-جالب-برای-کاردستی-پنگوئن-کودکانه
بستن   چاپ