آریا بانو
کاظمی: تمرینات ما برای مسابقات جهانی کافی نبود
سه شنبه 9 مهر 1398 - 17:24:07
آریا بانو - بانوی کایاک‌سوار مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی گفت: تا قبل از مسابقات جهانی به کسب سهمیه قاره‌ای امیدوار بودم اما حالا نمی‌توانم چیزی در این خصوص بگویم.

هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در مسابقات جهانی آبهای آرام برای کسب سهمیه المپیک در قایق 2 نفره به آب زدند اما نتوانستند نتیجه دلخواه را کسب کنند. با پایان این مسابقات آرزو حکیمی تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل راهی کانادا شود، هدیه کاظمی نیز به خاطر شروع دانشگاه یک اردو مرخصی گرفت.
هدیه کاظمی بانوی کایاک‌سوار کشورمان در گفت‌وگو با فارس درباره رفتنش از اردوی ملی، گفت: هیچ مسئله‌ای برای من پیش نیامده است. با توجه به ماه مهر و شروع دانشگاه برای اینکه نظم اردو بهم نریزد اجازه گرفتم تا اردو نباشم. البته من اواخر شهریور قبل از اینکه اردوها شروع شود با مربی هماهنگ کرده بودم.
* تمریناتم را قطع نکرده‌ام
وی درباره اینکه این مرخصی او را عقب نمی‌اندازد، خاطرنشان کرد: تمریناتم را قطع نکرده‌ام. در اردو بودن شرایط خاص خود را دارد و باید منظم در تمرینات حاضر شوی اما چون من نمی‌توانستم کلاس‌هایم را جابه‌جا کنم و نمی‌خواستم در هر زمان از تمرین مرخصی بگیرم تصمیم گرفتم یک اردو نباشم تا به برنامه‌هایم نظم بدهم.
* تمرینات ما برای مسابقات جهانی کافی نبود
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 درباره صحبت‌های مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام مبنی بر اینکه تیم 2 نفره شما در زمان مسابقه تغییر تاکتیک داده، تصریح کرد: تغییر تاکتیک نداشتیم اما زمان تمرینات ما برای مسابقات جهانی کافی نبود. بعد از بازی‌های آسیایی چند ماه تمرین نداشتیم و وضعیت فدراسیون هم مشخص نبود به همین دلیل تمرینات ما برای مسابقات جهانی کافی نبود. من قبل از مسابقات جهانی هم گفتم امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم اما به کسب سهمیه خیلی امید نداشتیم.
* شغلم مسئله‌ای نیست که بخواهم برایش مرخصی بگیرم
ملی‌پوش آبهای آرام ایران همچنین درباره اظهارات مجللی که گفته بود کاظمی به خاطر مسائل شغلی رفته و خیلی در جریان نیستم، عنوان کرد: مجللی در جریان همه مسائل من هست نمی‌دانم چرا گفته در جریان نیستم؟ خیلی قبلتر از مسابقات جهانی من شاغل بودم و این موضوع مانعی برای تمرینات من نیست. شغل من مسئله‌ای نیست که بخواهم برای آن مرخصی بگیرم چون شغل من خیلی وقت است که وارد زندگی من شده است.
کاظمی درباره کسب سهمیه در قایق تک و 2 نفره در رقابت‌های قاره‌ای که فروردین سال آینده برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شاید آرزو حکیمی برای مسابقات برگردد و بتوانیم در دو نفره شرکت کنیم. در تک نفره هم بهترین قایق سهمیه می‌گیرد مثلا اگر ایران پنجم شود و حریفان مقام‌های بهتر سهمیه گرفته باشند، با این عنوان پنجمی باز هم می‌توان سهمیه گرفت.
* تا قبل از مسابقات جهانی به کسب سهمیه امیدوار بودم حالا چیزی نمی‌دانم
بانوی کایاک‌سوار ایران ادامه داد: تا قبل از مسابقات جهانی با توجه به مدال نقره‌ام در بازی‌های آسیایی با اطمینان 100 درصد می‌گفتم در مسابقات قاره‌ای سهمیه می‌گیریم اما بعد از مسابقات جهانی نمی‌توانم حرفی در این خصوص بزنم. حتی کشورهایی که ما فکرش را نمی‌کردیم خوب ظاهر شدند. با این شرایط چیزی مشخص نیست چون در این چندماهی که فدراسیون رئیس نداشت خیلی عقب افتادیم. زمانی که مربی خارجی داشتیم و خوب کار کردیم همه این تلاش‌ها در مدتی که فدراسیون بلاتکلیف بود هدر رفت.
* هرمزگان به مدال‌آوری‌های من عادت کرده است
کاظمی با ابراز گلایه از عدم حمایت‌های استان هرمزگان، یادآور شد: ظاهرا استان به مدال‌آوری‌های من عادت کرده است و خیلی وقت است که حمایتی از استان نمی‌بینم. من پرافتخارترین ورزشکار استان هستم اما متاسفانه خیلی وقت است که حتی یک تماس با من نگرفته‌اند.

http://www.banounews.ir/fa/News/208061/کاظمی--تمرینات-ما-برای-مسابقات-جهانی-کافی-نبود
بستن   چاپ