آریا بانو
رییس سازمان بهزیستی تشریح کرد
زمان پرداخت معوقات مستمری مددجویان / بررسی علت معلولیت افراد معلول
دوشنبه 8 مهر 1398 - 13:31:17
آریا بانو - رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان در شهریورماه پرداخت شده است، درباره معوقه ماه‌های گذشته گفت: به محض تامین اعتبار لازم برای پرداخت این معوقات از سوی دولت ظرف ٢4 ساعت این معوقه در حساب مددجویان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وحید قبادی دانا همزمان با بازدید از مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی خانواده و کودک مبتلا به اختلالات شنوایی (کم شنوا و ناشنوا) پژواک تهران، با بیان اینکه 5٠ درصد از علل ناشنوایی ژنتیکی است، گفت: حدود ٢5 درصد از ناشنوایی‌ها به علل ناشناخته و ٢5 درصد هم به دنبال حوادث حین زایمان، مشکلات دوران بارداری و مصرف برخی داروها، زردی نوزادان و ... برمی‌گردد.
وی با بیان اینکه در وهله اول سازمان بهزیستی بر این اساس که هدف اولیه‌اش پیشگیری از معلولیت‌هاست، بررسی وضعیت ژنتیکی افراد دارای معلولیت را در دستور کار قرار داده‌است، اظهار کرد: برنامه ریزی این برنامه از ابتدای سال انجام شده است و در برخی استانها در حال انجام است. بر این اساس تا ٣ـ4 سال آینده تمام افراد دارای معلولیت از این نظر که علت معلولیتشان زمینه ژنتیکی داشته یا نه؟ بررسی می‌شوند.
ادامه دارد

http://www.banounews.ir/fa/News/207362/زمان-پرداخت-معوقات-مستمری-مددجویان---بررسی-علت-معلولیت-افراد-معلول
بستن   چاپ