آریا بانو
پیام تبریک معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش
شنبه 6 مهر 1398 - 17:52:29
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، در پیامی فرا رسیدن پنجم مهر روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجید ملانوروزی معاون گردشگری این سازمان در پیامی روز جهانی گردشگری با شعار "گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه" را شادباش و تهنیت گفت.
در بخشی از پیام معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش آمده است: امسال روز جهانی گردشگری با شعار "گردشگری و اشتغال، آینده بهتر برای همه" جشن گرفته می شود و با توجه به این موضوع، قرار است فعالیت ها در سه بخش آموزش، مهارت و اشتغال متمرکز شود و این معاونت مباحث آموزشی، اشتغال در زمینه گردشگری و ایجاد بومگردی در جهت توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده است.
مجید ملانوروزی در متن پیام خود، ابراز امیدواری کرده است که با تلاش و همیاری تمامی فعالین و دست اندرکاران این عرصه بتوان گام های ارزنده ای را با هدف رونق گردشگری جزیره کیش برداشت.
گفتنی است صنعت گردشگری در جزیره کیش به طور مستقیم برای بالغ بر 6 هزار و 257 نفر شغل ایجاد کرده است و این یعنی از هر 10 شغل، یکی از آنها توسط بخش گردشگری ایجاد شده است که این مهم در حال افزایش است.
از سال 1980، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد، 27 سپتامبر را با انتخاب شعار سال، به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می‌گیرد. هدف از گرامیداشت این روز، بالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تاثیر گردشگری بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان است.
گفتنی است از صنعت گردشگری به عنوان موتور توسعه کشورها نام می برند. ارزش صنعت گردشگری در سال 2019، حدود 10،478 تریلیون دلار تخمین زده شده است که این مبلغ 9.5% از تولید ناخالص داخلی کشورهای جهان را شامل می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/206432/پیام-تبریک-معاون-گردشگری-سازمان-منطقه-آزاد-کیش
بستن   چاپ