آریا بانو
در آیین پایانی هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان در کیش مطرح شد:
معنویت و ایمان قوی، عامل اصلی مقاومت و پیروزی
شنبه 6 مهر 1398 - 17:52:26
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - مسئول سازمان علمی و فرهنگی پاسداران اهل قلم گفت: عشق به شهادت و صبر در برابر سختی ها باعث شکست حصر آبادان شد و افتخار این را داریم که مولفه های این پیروزی را به ملت هایی همچون دمشق، سوریه، عراق و یمن نیز آموختیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار آسودی مسئول سازمان علمی و فرهنگی پاسداران اهل قلم در آیین پایانی هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان که ششم مهر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ با اشاره به عظمت و حماسه ای که نیروهای مسلح و مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند و در برابر قدرت های استکبار جهانی ایستادند افزود: نویسندگان باید عظمت حماسه رزمندگان ما را در دوران هشت سال دفاع مقدس بشناسند و همچون ابولقاسم فردوسی که در شاهنامه رستم را با آن عظمت به تصویرکشیده است، عظمت و حماسه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را به همه دنیا معرفی کنند.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه رمز تداوم و اقتدار یک ملت و کشور اجرای تصمیمات مهم و قدرتمند است اظهار داشت: عامل اصلی برای گرفتن تصمیمات مهم و قدرتمند نیاز به همراهی مردم مقتدر و کشوری با صلابت با مسئولین صادق و راستگو و پر تلاش است که می توانند کشور را از مجاری مختلف عبور دهند.
وی افزود: اندیشه بازدارندگی تهاجم دشمن نشات گرفته از قدرت مردمی و پیشرفت علمی کشور است که ایران اسلامی را در منطقه برجسته کرده است.
همچنین سرهنگ کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است گفت: امنیت و آسایش حاکم بر کشور حاصل تجربیات، ایثار رزمندگان و خون پاک شهدای دوران هشت سال جنگ تحمیلی است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان با تمام توان از مرز های این کشور دفاع می کنند.
حبیب احمد زاده کارگردان فیلم و سینمای ایران نیز یکی دیگر از سخنرانان این آیین بود که با انتقاد از نحوه انتقال مفاهیم فرهنگی به جوانان تصریح کرد: در حال حاضر باید به زبان جوانان امروز در خصوص حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس صحبت کنیم و بتوانیم با شناخت مولفه های تاثیر گذار و نحوه انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی یک ارتباط خوبی را با آنان داشته باشیم.
در پایان این آیین قاب عکس شهید علی اکبر حسینی با حضور مسئولین رونمایی شد و به رسم زنده نگه داشتن جان فشانی ها و رشادت های همه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به خانواده آن شهید اهدا شد.
در آیین پایانی هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان سردار آسودی مسئول سازمان علمی و فرهنگی پاسداران اهل قلم، سعید پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سرهنگ کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سرهنگ جمالی فرمانده نیروی انتظامی و دریابانی ویژه کیش، سرهنگ کاظم لو فرمانده پدافند هوایی، مدیران سازمان و جمعی از مسئولین محلی و خانواده شهید علی اکبر حسینی حضور داشتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/206430/معنویت-و-ایمان-قوی،-عامل-اصلی-مقاومت-و-پیروزی
بستن   چاپ