آریا بانو
پریسا جهان فکریان رکوردهای ملی را بهبود بخشید
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 08:45:15
زنان خبر
آریا بانو - آخرین نماینده زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند به کار خود پایان داد. پریسا جهان فکریان در دسته 87 کیلوگرم رقابت کرد و با حضور وی، پرونده بانوان ایران در مسابقات جهانی بسته شد.

به گزارش بانو نیوز ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تایلند شامگاه سه شنبه دوم مهر ادامه یافت و پریسا جهان فکریان پس از پوپک بسامی، ابریشم ارجمندخواه و سیده الهام حسینی، چهارمین و آخرین دختر وزنه بردار ایران در این رقابت‌ها بود.
پریسا جهان فکریان در گروه C دسته 87 کیلوگرم مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 جهان در تایلند روی تخته رفت و در حرکت اول یک‌ضرب توانست 82 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت دوم یک‌ضرب 87 کیلوگرم را مهار کرد.
دختر وزنه بردار ایران در حرکت سوم یک‌ضرب نتوانست 91 کیلوگرم را بالای سر ببرد و با ثبت موفق دو حرکت 82 و 87 کیلوگرم و جمع 169 به کار خود در این گروه پایان داد.
پریسا جهان فکریان همچنین در حرکت اول دوضرب توانست 104 کیلوگرم را بالای سر ببرد در حرکت دوم دوضرب نیز 111 کیلوگرم را با موفقیت روی شانه‌هایش برد اما در سومین حرکت در بالا بردن وزنه 116 کیلوگرمی ناموفق بود.
بدین ترتیب این وزنه بردار ایرانی در مجموع 215 کیلوگرم را بالای سر برد. با این عملکرد، پریسا جهان فکریان رکوردهای ملی را بهبود بخشید .
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/204905/پریسا-جهان-فکریان-رکوردهای-ملی-را-بهبود-بخشید
بستن   چاپ