آریا بانو
علت برگزار نشدن قرعه کشی لیگ‌برتر والیبال بانوان
سه شنبه 2 مهر 1398 - 12:56:00
آریا بانو - علت برگزار نشدن قرعه کشی لیگ‌برتر والیبال بانوان
٣٢
٠
تسنیم / سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال گفت: به برخی تیم‌های لیگ برتری فرصت دادیم و قرعه کشی لیگ را به زودی برگزار می‌کنیم.
حرمت السادات زبردست درخصوص برگزار نشدن جلسه قرعه کشی لیگ‌برتر والیبال بانوان گفت: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر قرار بود چهارشنبه برگزار شود اما به دلیل شرایط برخی تیم‌ها فرصت دوباره‌ای دادیم تا با مشخص شدن حضورشان، قرعه کشی را برگزار کنیم.
وی افزود: در مسابقات لیگ برتر امسال حضور چهار تیم ذوب آهن اصفهان، پیکان، سایپا و اکسون مشخص شده است اما به چهار تیم دیگر که از استان‌های گیلان، فارس، قزوین و اصفهان هستند، فرصت دوباره‌ای دادیم که در لیگ‌برتر امسال شرکت کرده و لیگ سال 98 با کیفیت بالایی برگزار شود. قرعه کشی لیگ برتر نیز به زودی برگزار خواهد شد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال لغو جلسه قرعه کشی لیگ‌برتر را به دلیل وضعیت نامعلوم فدراسیون نادرست عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط نامعلوم تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به وضعیت فدراسیون مربوط است، اما لغو جلسه قرعه کشی لیگ برتر به وضعیت نامشخص فدراسیون ارتباطی ندارد و فقط خواستیم فرصت دوباره‌ای به تیم های لیگ برتری دهیم. این جلسه به زودی برگزار می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/204471/علت-برگزار-نشدن-قرعه-کشی-لیگ‌برتر-والیبال-بانوان
بستن   چاپ